ik de artiest hohoho

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik zal eens zien of U mijn kiekjes
ook als Art ziet

  photo Wandeling24juni92_zps63738eed.jpg


ben altijd wat verbaasd aan het kijken
vraag me dan af of het lukt
🙂
klik op de bril en het brengt U in een story
dat google + van de kiekjes maakte
en zijn die nu niet net zo mooi
als die hier onder
🙂

  photo Reflections_zps0771eb66.jpg
ff op alleen lezen klikken

  photo artleo_com-19876_zpsbd1a5f22.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “ik de artiest hohoho”

  1. Leuke ppsjes maar zie de echte foto’s van jou liever…
    Google maakt er een mooi verhaal van ook al zitten er vreemde vogels tussen hj
    Selfies noem jij ze en ja dat is een woord dat intussen iedereen wel kent….slaap ze

  2. goede morgen Karel,
    sluit me helemaal bij Nellie aan, de kunstfoto’s in de ppsjes zijn mooi om te zien,
    maar zie toch liever jouw mooie natuurfoto’s, complimentje……
    Wens je een fijne zonnige dag toe, geniet er van,
    Greetje

  3. of het kunst is weet ik niet maar mooi zijn je kiekjes wel.
    Of je moet het over je selfies hebben, maar daar laat ik de interpretatie kunst of niet aan de dames hier over !

  4. Alle respect voor kunstfoto’s maar geef mij maar foto’s van de natuur zoals we ze altijd tegen komen op wandelingen.Ook de uwe zijn mooi en boeiend Karel.Na de drukte van mijn vrijwilligerswerk op kinderfestivals weer tijd voor mijn blog.

Geef een reactie

