wens U een betere start als deze meneer :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
zit ik weer vroeg in de ochtend
zo van het werk met zicht op twee vrije dagen
vandaag wat HH en boodschapjes
morgen ben ik weg te wandelen
en nee niet in de woestijn

Marketing

Een commercieel medewerker van Coca Cola komt
 terug uit het Midden-Oosten.

Hij is daar geweest om het merk Coca Cola te promoten.
Zijn chef vraagt hem:
Waarom ben je er bij die Arabieren niet in geslaagd om Coca Cola op de kaart te
zetten ?

De man antwoordt:
Wanneer ik naar het Midden-Oosten werd gestuurd had ik er veel vertrouwen in om

Coca Cola daar goed te doen verkopen.
Het probleem is echter dat ik geen Arabisch spreek.

Ik heb dus de publiciteit gelanceerd door middel van drie afbeeldingen:

de eerste stelt een man voor, lang uitgestrekt op het hete woestijnzand
 volledig verzwakt en uitgeput…

de tweede toont een man die Coca Cola drinkt…
de derde toont dan onze man volledig opgekikkerd en verfrist
 na het drinken van onze Coca Cola.

Deze reclamepanelen werden in alle grote steden verspreid."

 

  photo ATT00001111_zps5603d3fb.gif


Awel, dat had daar toch goed moeten draaien?
 zegt zijn chef hem.

Grote kloterij!!!!", antwoordt de commerciële verantwoordelijke…..

Wist ik veel, dat die Arabieren van rechts naar links lezen!.

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “wens U een betere start als deze meneer :)”

  1. Ha welke meneer…;)
    Leuk ja als je dat in het echt ziet…vond deze pps gelijk mooi en ja dan plaats je die. Maar jij hebt ook alweer een juweeltje gevonden…en leerzaam ook nog eens. Slaap lekker en laat de meneer maar thuis hihi…doei

  2. goede morgen Karel,
    echt een schitterend mooie en leerzame voorstelling, vond het pracht beelden.
    Nee, wij even niet fietsen i.v.m. mijn rugproblemen, komt wel weer.
    Geniet van je vrije dagen en doe waar je zin in hebt,
    liefs Greetje

  3. Meneer karel bedoelde je dus hj
    Nu het is na de middag dus je zal wel aan het shoppen zijn…ik ga kijken wat er van de was weer droog is….of al droog is. Kan ik de strijkplank weer gaan vullen whahha….geniet je dag

  4. Zo je bent al vroeg aan slaap aan het denken…je wil de dauw op het gras zien zeker 😉
    Nu hier heb ik er geen die ik volg en waar ik niks van hoor…dus ik ben klaar met opruimen 🙂
    Mzl

  5. Rechtsboven vierkant wolkje…pfft 6 uur op staan op je vrije dag…dat zou ik nu nooit doen…
    half uurtje is genoeg om een bakkie naar binnen te werken…moet die wel klaar staan als je beneden komt hj
    en scheren hoef ik me ook niet…hoeze hebben dames veel werk s’morgens…mzl

Geef een reactie

