mooie ochtenden in het vlakke land en nadien een mooie bergwereld , zoek de verschillen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
zaterdag avond – nog
net thuis en na een kouwe douche ff zitten nog
ik hoorde het was de langste dag
nu al mijn dagen zijn lang dus viel mij niet op
U wel ?
zo als het plaatje hier onder
zal velen van U wel opvallen
maar de wat langslapers onder U weer niet
mooi hé
toch



 photo 61495869_zps9dddbc67.jpg

ff op alleen lezen klikken


ik maakte aardig wat reisjes door het mooie Zwisterland
per trein – auto en fiets
in Lenzerheide zeiden mijn Zwitserse vrienden wel eens
jij kent het land beter dan wij 🙂
het is een pracht land en ik kan het U aanraden eens
per fiets te bekijken
hier alvast een voor proefje



 photo schweizerreise0071b_zps6ef0ec0f.jpg

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “mooie ochtenden in het vlakke land en nadien een mooie bergwereld , zoek de verschillen”

  1. Een prachtige die eerste en alweer een nieuwe voor mij…waar haal je ze toch hj
    ja de 2e was me te koud hihi
    Dus snel doorheen gegaan…toch de koeien en de bergen gezien…van jou mooie zwitserland…en nu slapen…trusten

  2. Lange of korte dagen, het bloggen blijft een mooie bezigheid.
    Zelf ben ik met een blogverhuizing bezig.
    Wat het uiteindelijk gaat worden is nog niet duidelijk.
    Maar een nieuw begin is gemaakt, inclusief het overzetten van 250 oude blogafleveringen.

    Fijne zondag!

    Vriendelijke groet,

  3. goede morgen Karel,
    allereerst wil ik je zeggen dat ik genoten heb van een prachtig reisje door Zwitserland.
    De eerste pps van Jos was me bekend, hele mooie beelden en tekst van Blauwhartje.
    Vandaag weer stralend zonnig weer, dus……. je weet wel!
    lieve groetjes Greetje

  4. Deze mooie zondag zit er weer op!
    wat ik zoal uitgespookt heb kun je nu via google+ of morgen lezen op mijn blog.
    Teveel om op te noemen dus ! 🙂
    geniet van deze mooie avond en tot de volgende keer !
    P.S. Morgen heb ik de vroege shift zodat ik pas laat hier zal langs kunnen komen.

Geef een reactie

