mooi en teer – als ik :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
het weer op deze vrije dagen
is reden voor
RUST
ook niet erg hoor , heb kleine klusjes genoeg
zoals vandaag alweer ff naar een winkel
Dixons alwaar ik de juiste reserve batterij kocht
voor m’n cameraatje , maar na een 18 uur aan de lader
doet de camera niets
en heb ik dus de importeur een mail gestuurd
en oh wonder , had al snel bericht terug
ik kon het gratis ruilen voor een ander
nu dus hopen dat ze er nog 1 hebben liggen

ja en dan de Klaproos
we zien het veel weer gelukig
ik had het vandaag ook graag gezien
tijdens een wandeling met een collega
andere week misschien
vandaag zie ik wel weer wat de dag me brengt
maar voor U
hier is ie hoor

 



 photo De20klaproos20220-201_zpsb686cd52.jpg

ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “mooi en teer – als ik :)”

  1. Zozo, de batterijen opladen ging dus niet !?
    Soms kan men wel eens pech hebben bij een aankoop, maar gelukkig kon je ruilen voor een goed exemplaar.
    Klaprozen vind ik heel mooi. Lekker rood en wild in de natuur.

  2. Ja Carl die Mohnblüten sind wunderschön aber es gibt immer wenige in der Natur das ist einfach schade wünsche dir einen schönen Donnerstag mit vielen Grüßen Klaus

  3. goede morgen Karel,
    erg mooi deze presentatie van mijn lievelingsbloem de klaproos.
    Tijdens het fietsen kijk ik ook altijd of ik dit mooie bloempje ergens tegen kom.
    Geniet van je vrije dagen met lieve groetjes van mij,
    Greetje

  4. Nu die lach is er nog steeds maar dat moet ook want dan komen de rimpeltjes op de juiste plaats whahahaa….nee als ik slaap dan slaap ik 😉
    En ja je blog is geslaagd…mag nu de vlag buiten hangen;)
    Mzl en geniet je dag

  5. Haha hier gaat de vlag uit als de vloer droog is…dat was het laatse vandaag…straks nog wasje ophangen en deze dame is klaar met HH
    En die vlag was voor jou hoor haha
    Mzl

  6. Nee die luisterd daar niet naar maar vind dat ik ernaar moet luisteren 😉
    Hier ook morgen weer…lasagne op het menu
    En jij weer aan het werk…wij beginnen aan een heel lang weekend

  7. Niet weer lasagne maar weer de keuken in als die roept…en ja is lekker en zeker als ik die klaar maak 😉
    Wat ben je nog goed wakker…is het zandmannetje nog niet geweest?
    Mzl

  8. Hallo Karel,
    Even een vraagje aan U,
    Bent U al eens op mijn blog geweest?
    Daar staat namelijk dat zonder toestemming mijn PowerPoint nergens geplaatst mag worden.
    En nu vindt ik hier mijn pps De Klaproos.
    Is toch een kleine dacht ik om dit te vragen.
    Wens u nog een fijn weekend
    Gr. Marianne

Geef een reactie

