maandag alweer

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik viel gisteravond voor de tv in slaap hihi
dus nu maar ff iets in elkaar flansen
maandag alweer ja de tijd vliegt
vandaag nog en ik heb mijn weekend

ik zal straks na het badderen in de spiegel kijken
zin of de spreuk klopt hier onder
buiten is de straat nat van een licht buitje
 



 photo beleefbalans-colum-lach-en-traan_zpsa6dcd42b.png

onderstaande tekst in het plaatje
daar heb ik geen last van
U wel of ook niet



 photo 000_zpse784229c.jpg

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

8 thoughts on “maandag alweer”

  1. Zo zware kost die eerste…met niet mijn muziek haha
    En nee zo gaat winkelen niet…je slaat de plank mis vandaag grijnzzzz
    Dus je was in slaap gevallen…dacht al zoiets whahaha
    Groetjes en fijne dag

  2. 650 € om bij de cafetaria te geraken ??? Dan gaat dat toch goedkoper bij mij hoor ! Ik hoef van mijn werk alleen naar het pleintje over te steken, gratis ende voor niets !
    Geniet van het weinige zon op deze eerder duistere en hier regenachtige maandag !
    En dat we er samen ooit een mogen drinken !

  3. Nee Karel, zo is geen winkelen.
    De hele middag onderweg geweest, ogentest, gehoortest, gsm defekt (waarschijnlijk de batterij),
    supermarkt en nu eten klaar maken.
    Fijne avond toegewenst met lieve groetjes vanuit een regenachtig zuid-Limburg, Greetje

  4. Ha tuurlijk is die goed maar niet voor mij…laat me toch lekker ffkes commentaar geven…ook leuk toch? Weer eens wat anders haha
    Nu jij vrij en alle tijd om andere te zoeken grijnzzz
    Fijne avond nog

  5. krijg nieuwe bril, moet eigenlijk hoorapp., maar stel ik uit, zooooo erg vind ik het nog niet en ben er ook nog helemaal niet aan toe,
    accu wordt per post bezorgd, is het probleem hiermee niet opgelost dan naar KPN winkel terug en een nieuw toestel kopen, krijg dan het geld van de accu terug.
    Tja…. Karel, dit zijn dingetjes die moeten gebeuren, ga liever fietsen hoor……

Geef een reactie

