glimlach

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik ga een opgave , te lijf
en geloof me dat word er 1 buiten kijf
ik zal een glimlach pakken van
nee rijmt niet hihi
Corry
ik heb vaak een trapje nodig
zeg voor de wat hogere keukenkassies
maar dit hier zijn heel andere trappen hoor

  photo full28718281_a_zps68edb8ed.jpg

ja een mooie meid is een mooie meid
en waar die dan vandaan komt
maakt dan toch niet uit
wel !
hihi


 photo nolinsk-matroeshka-matroesjka-baboesjka-russin-63_zps9cc3eef6.jpg

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “glimlach”

  1. Ha de bovenste vind ik het plaatje mooier dan de pps haha
    Wel een mooie hoor maar ik hou niet van die hoogtes 😉
    En ja dan de Russin…vindingrijk, die komt er wel whahahaha
    Zo die heb je binnen grijnzzzzz
    :):):) Trusten

  2. hi Karel,
    een pracht voorstelling van die trappen, erg mooi om te zien
    en tja….. die mooie Russin, ze kwam er wel uit en wist zich goed te behelpen haha…..
    Welterusten en slaap lekker, Greetje

  3. Yep dit zijn andere reacties…maar je vorige blogje mocht er ook zijn hoor.
    Ja de vraag was er en zie ik ineens een nieuwe verschijnen en jou verdwijnen 😉
    Ineens weer foetsie…mis de chatjes wel hoor slaapkop.
    Groetjes en fijne dag

  4. Als je maar tijd van leven krijgt en niet alles bij wilt houden haha
    Daar wachten we op dan 😉
    En al klaar met je HH…ik ben nog volop bezig dus minder hier haha
    Mzl

  5. Nu hier is het alweer op en opgeruimd…stop er nu mee met HH
    Morgen weer een dag…genoeg gedaan voor een dag…
    En jij een tukkie?
    En dan een rustige avond…toch?
    Ben weer begonnen met blogjes inplannen want is toch wel handig hj
    Mzl

  6. Dus je bent ook aan het inplannen hj
    Is dat met de collega die vorige keer ook mee ging wandelen ???
    Ja ik mag morgen weer verder maar het begint op te schieten..
    En jij tv…ben je voetbal aan het kijken dan grijnzzzz
    Mzl

Geef een reactie

