ik wens U allen een fijne zaterdag met wat feest en wat heimwee

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
Uw weekend is daar
de mijne net weer gedaan
ik deed beide dagen een heerlijk stukje fietsen

vandaag is Milli jarig
het manneke van m’n nichtje
van harte jullie beiden
ik weet wat hij krijgt
een nieuwe tafel voor in de tuin
kan hij weer heerlijk aan de BBQ gaan
en velen laten genieten van zijn kook en braad kunsten
smakelijk


  photo 10341703_10152491642629104_4385912181224778980_n_zps58dac348.jpg


ik laat Toon nog ff wat mooie dingen zeggen

  photo toonhermans_sittardgedicht_zps1769c7a6.jpg

ik ben al vroeg de deur uit en natuurlijk
niet vroeg thuis
dat ik zal bij velen pas in de avond langs komen

wens ik U een fijne dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

8 thoughts on “ik wens U allen een fijne zaterdag met wat feest en wat heimwee”

  1. 5-1 karel
    Kan je er morgen over meepraten…hihi
    Mooie pps van Toon en ja al dat lekkers komt vast morgen overal voorbij grijnzzzz
    Och heb jij geen last van je bent werken 😉
    Trusten

  2. goede morgen Karel,
    een mooie, hele smakelijke voorstelling, prachtig om te zien
    en een fraaie met pracht spreuken van Toon Hermans.
    Wens je een fijne werkdag toe met lieve groetjes,
    Greetje
    Ben je ook een voetbalfan, de wedstrijd gisteravond gekeken?

  3. Mogge karel
    Ha op deze manier ga je nog van voetbal houden haha
    Na de 3e goal ben ik toch ook maar ffkes gaan kijken nadat wederom de freubelsite wegviel pffttt
    Jij een andere banner en profielfoto…ben je verder gekomen met freubelen dan ikke…fijne werkdag

  4. wollte nur noch mal um Entschuldigung bitten, die blöde Nichtübersetzung,, werde es mall anders versuchen, ob es dann klappt, einen super Tag wünsche ich,, Klaus

  5. Jou banner is ook betoverd want is ineens een heel andere…vond juist die plas water zo mooi omdat die over de hele breedte stond…deze heeft ook wel wat met al die windmolens, maar mijn voorkeur gaat naar de vorige…slaap wel

Geef een reactie

