? de titel = aan U !

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik maakte gister een leuk rondje op de fiets
en wat denkt U
vandaag maak ik dat zelfde rondje

komt zo
dit rondje kan ik wel dromen
en nu met de nieuwe haring droom ik er dus ook van
normaal ( wat is dat )
rijd ik met de klok mee en eet na een KM of 40
2 haringen in Spakenburg aan de oude haven
nu gister dus al na een 20 km
inderdaad ik reed het anders om
en beviel me prima
een eindje verder ff in de zon zitten
alsof je dat op de fiets ook al niet doet hihi
maar ik bedoel dus ff rustig zitten en een
appel – banaan – mandarijn
x2
eten
en op huis aan

ook vandaag
een einde aan een lange week
en naar ik hoop
een langzaam begin
van lange en mooie gedachten
van Corry aan Gonnie

  photo I_am_sailing__I_am_sailing___by_katariinaa_zpsa17dc7cd.jpg


voor Connie dus
namens haar zus
en haar blogvriendjes

  photo 295wjtj_zps6645689b.jpg

 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

8 thoughts on “? de titel = aan U !”

  1. prima…. jij een mooie fietsrondje gemaakt en ook de nieuwe haring geproefd, moet heerlijk zijn dit jaar. Neem het je er maar van Karel.
    I’m sailing was heel mooi met pracht beelden en de tweede idem dito.
    Wij hebben vandaag ook een mooi rondje gemaakt in Duitsland, prachtige fietsroute bij ons over de grens. Het stikt er van de windmolens, geloof niet dat dit in Nederland mogelijk is……
    Slaap lekker en een fijne vrijdag toegewenst, Greetje

  2. Nee hoor jij kwam er niet in voor…dus ook je fietsje niet haha

    Maar wat een pracht aan ppsjes weer…zou wel eens willen graven in je archief grijnzzzz
    Nu als het nu nog niet duidelijk is dat je meeleeft dan weet ik het ook niet meer…vind het wel lief van je…en nu lekker slapen….trusten

  3. Ha karel
    de banner was echt van onze kleinkinderen maar ben nu nog net zover als gisteren…pffttt
    Wilde niet lukken…maar geeft niet kan de hele zomer nog…
    Ja en je las het, ze heeft er veel steun aan…mogen we haar de komende week aan het lachen maken…lukt dat ook denk je?
    Geniet je dag en de harinkies

  4. Ja klopt heeft tijd nodig maar die tijd komt ook wel weer…
    Ga nu voor de tv hangen hihi
    Ben eraan toe…en wie weet straks weer aan de banner werken maar dan tussendoor opslaan whahahaha…fijne avond

  5. Ha ik hoor nu net gejuich in de buurt dus gelijkspel…zal het dan toch nog spannend worden?
    Ja ik doe ook mak an…waarom bellen ze niet…moeten wel hun werk doen toch?
    Mzl

Geef een reactie

