ik ben fietsen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
vrij
mooi weer
echt fietsweer
ik heb een was te doen
en wat meer HH
maar als ik morgen wat fit op sta
ben ik snel weg , voor een lekker rondje fietsen



 photo P1070151_zps549b62c0.jpg

zie het als een afscheid
ben de hele dag weg
en doe het dit maal als afscheid
en neem als ze wil
Corry mee achter op

  photo gedicht4_zpse9f8e46b.png


ff op alleen lezen klikken

sterkte meid

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “ik ben fietsen”

  1. Einen schönen Tag lieber Karel,wieder eine schöne Wahl an pps ich wünsche dir eine schöne Radtour und genisse die Sonne uns das schöne Wetter sei lieb von mir gegrüßt Gislinde

  2. Zo 2 nieuwe uit je archief en de keuze is wederom goed gekozen.
    en waarom die niet op de film willen is me ook niet duidelijk maar blij als ze aan mijn bedrand zouden staan ben ik volgens mij dan ook niet 😉
    Jij na je HH (wasje draaien) lekker op de fiets en genieten van al wat je tegenkomt…de temperatuur is goed dus er zal vanalles te zien zijn whahhaha…geniet je dag

  3. haha ik zag je voorbij komen grijnzzzz
    Nu de halve avond naar de knoppen door dat stomme bewerkingsprogram…en nee worden geen kleuterfotokes van ons cluppie 😉
    Trusten

Geef een reactie

