ze hebben het liefst dat je , je smoel houd , kan ik dus niet

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ja na een uurtje was ik eergister alweer gewend
op het werk hoor
zou dat betekenen dat ik me wel thuis voel in een
gekkenhuis
hihi
zoals gister na 6 uur en 15 minuten
pas kunnen eten bij een dienst van 8 uur

zo ff een kattenbelletje

  photo blackcat_zps9285363a.jpg
ff op alleen lezen klikken

mooi hé
ook mooi is er zijn

  photo poezie_large_zpsd281c8de.jpg
ff op alleen lezen klikken

liefs
Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “ze hebben het liefst dat je , je smoel houd , kan ik dus niet”

  1. I do not dare, clicking on the cat ppf, as it sent my computer in to crash before for what ever reason… love the pic of the b/w cat smiling though … smiles .. have a good night, my friend. Always, cat.

  2. Wat een lief kattebelletje…laat ik nu weten (denk ik) voor wie het bedoeld is…ook de 2e is er een om over na te denken…
    Ha jij werkt in een gekkenhuis en daar zien ze ze vliegen…en jij moet je smoel houden en kan dat niet…prachtig verwoord…maar gelukkig ben je prettig gestoord haha…slaap lekker friendje 🙂

  3. Weer mooie ppsjes Karel, zeker hebben we mekaar nodig……
    McAfee was de boosdoener van mijn trage internet, er van af gegooid en Avast er op gezet.
    Alles draait weer prima.
    Fijne dag verder voor jou,
    lieve groetjes Greetje

  4. Kijk soms heb je een krabbel dat je denkt dat klopt, maar soms denk je wat moet ik nu weer krabbelen…al staat mijn mond ook niet snel stil soms voelt het als een mond vol tanden hihi
    Moet haar vast goed doen de ppsjes en ben blij dat ze ook komt kijken…beetje afleiding in deze dagen is welkom denk ik zo…mzl en fijne werkdag

  5. sommige vrienden willen mij ook niet kwijt. Belde Klusjesman onlangs rond 00. 15 omdat hij problemen had met zijn vriendin ! 🙂 Gelukkig sliep ik reeds en nam mijn vrouw de telefoon op ! 🙂

  6. Mooie header heb je Karel.
    Zo, dus bij jou op het werk is het ook al een gekkenhuis. Tsja, dat ga je krijgen in vakantietijd natuurlijk. Sterkte ermee en hopelijk kun je morgen op een normale tijd eten. Anders hou je het niet lang vol.

Geef een reactie

