mijn gedachten zijn bij een blogmaatje

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik stond vanochtend paf
bij het openen van het nieuwe blogje van
ons maatje
Corry
zij heeft haar zuster verloren

ik kan het niet verwoorden zoveel verdriet
zij en haar naasten nu hebben
kan enkel en alleen in gedachten
bij hen zijn
maar heb iemand die de woorden wel weet
en lieve Greetje die ze ons brengt

  photo woorden_zps860c1df5.jpg
ff op alleen lezen klikken

liefs
Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “mijn gedachten zijn bij een blogmaatje”

  1. erg verdrietig nieuws Karel,
    hier heb je dan geen woorden voor,
    kan alleen maar zeggen: Corry, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
    en gecondoleerd met het verlies van je dierbare zus.
    Als je geen woorden weet, zeg dan maar even niets,
    dankjewel Karel, heel toepasselijk.
    Liefs Greetje

  2. Gaat het regenen dan ??? Dacht dat we het hele pinksterweekend hitte hadden.
    Nu mij hoor je niet klagen…wil wel een verfrissende douche, maar die hoeft niet perse uit de wolken te komen…trusten hj

  3. Ha jij was nog actie gisteravond…ik niet meer haha
    Zag wel de reacties…maar dacht morgen weer een dag.
    En ja hoor het is nu morgen en kom ik langs.
    Fijn hè dat ze toch ffkes langs kwam…geeft ook wat afleiding en erop uit zal nu geen optie zijn…
    Mzl

  4. Ja voor jou wel natuurlijk, lekker ffkes weg…
    Hier genieten we van onze opgeruimde tuin…gras is weer gemaaid en de blommekes doen het goed…vakantie in eigen tuin…met een nadeel er hangt was te drogen haha
    Wandel/fiets ze

  5. Is niet veel hoor en de strijk is na het eten weg…wat feestkledij in de plooi voor de volgende keer…en die komen er nog meer whahaha
    5 juli volgende bruiloft alweer en tussendoor doen we wat “normale” verjaardagen 😉
    Geniet je avond

Geef een reactie

