wens U een pittige zaterdag en ja wat is belangrijk , zegt U het maar

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
het weekend is daar
voor velen van U een lange
voor mij het einde van mijn lange
laat ik het eens hebben over wat belangrijk is
nee ik laat het doen
zo mooi en in mijn ogen ook waar
kan ik het niet verwoorden
geniet


  photo wat-belangrijk-is2_zps2b29fec8.jpg
ff op alleen lezen klikken


het onderstaande is geen fantasie
wij hebben velen er van leren kennen sinds
zeg de tijd van de
VOC
specerijen dan groenten en fruit was al bekend

  photo 108216_zps59c1f188.jpg


wens U
een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “wens U een pittige zaterdag en ja wat is belangrijk , zegt U het maar”

  1. Zo er zaten er toch tussen die ik niet herkende…bij de onderste, dus weer wat geleerd…
    Vond dat zo bijzonder…al dat lekkers aan de bomen…in griekenland de druiven de citroenen en sinasappels…zo voor het plukken…ook daar vruchten gegeten die ik niet eens kende…
    En ja greetje heeft er een mooie van gemaakt…maar doet ze dat niet altijd?
    Ware woorden die je raken…friendje…trusten

  2. tja…. Karel wat is belangrijk in ons leven???
    Daar heeft ieder zijn eigen mening over, mag ook….
    Dikke dankjewel voor het plaatsen, lief van je.
    Geniet van een mooi pinksterweekend, als het kan met veel liefs, Greetje

  3. … yes, I guess it’s Saturday in your country already … wishing you well, Karel … as always … and many smiles too … Love, cat.

  4. Mogge karel…hihi ook hier geen dubbele dus kan zo verder hj
    Rondje gehad en was ff schrikken bij ons blogmaatje hè…ochèrm moet erg zijn je laatste zus te verliezen…en zo plotseling.
    Ooit ziet ze wel hoe fijn het voor haar zus is maar nu nog ff niet…alleen maar verdriet.
    Geniet je dag kan zomaar de laatste zijn pffttt
    Mzl

  5. Zover ik weet was ze niet ziek, maar wie wil zo niet gaan?
    Ik teken ervoor…ze had maar een zus en broer is al overleden.
    Met deze is ze naar Amerika geweest…en heet Gonnie.
    Och wie weet kunnen we haar straks wel troosten…heeft ff tijd nodig.
    Mzl en ja hoor de moatjes hier zijn belangrijk ook…doei

Geef een reactie

