wat een ondervinding en vandaag wie weet wel weer een

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
het wachten gister werd beloond
ik heb een mooi nieuw tv’tje
ze namen de oude mee als ook de oude wasmachine
geïnstalleerd en kijken maar
pppfffttt wat een verschil

ja zoiets moet je ondervinden

 photo 1556244-e784ca8708b40d6d658fdb7c8be48293.jpg
ff op alleen lezen klikken


wie weet ondervind ik vandaag
ook weer wat moois
zal Joy bellen , zij nam mijn longfunctie test af
en van haar hoor ik

nu
de uitslag van het
bloed onderzoek
en ik zal haar vertellen dat ik wel tevreden ben
met het medicijn


 photo lZbCUEF.gif

 


wens U
een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wat een ondervinding en vandaag wie weet wel weer een”

  1. Zo je bent er al met je nieuwe blogje…en wel met een heel mooie pps.
    Zag je al die kleuren…nu die heb ik dus gezocht whahaha…
    En wat dacht jij ze gaat morgen naar een feestje, zal ik ffkes laten zien hoe je je dan moet gedragen grijnzzzzz
    Mooie tekst…nog erbij ook.
    Gaat lukken…is al in de middag, maar moeten er wel voor naar Kerkrade…dus we gaan het limburgse in…
    Jij een spannende dag voor de uitslagen…och je had er een goed gevoel bij, dus zit vast wel snor…trusten

  2. goede morgen Karel,
    twee hele mooie ppsjes met een voor mij welbekende van Gerda.
    Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst en hoop voor jou op een goede uitslag vandaag,
    lieve groetjes en een fijne dag, Greetje

  3. Zal ik een tulerokje voor albert meenemen dan kan hij zich vandaag uitleven haha
    Karel plooirokken zijn er niet meer haha…gelukkig want moet je die strijken of persen dan ben je een middag bezig hihi
    En wel betere dingen te doen…90 km…en dan vanavond weer terug pffttt
    Jij alweer op pad voor allemaal hebbedingen of regent het nog…mzl

  4. Nee hoor dansen was er niet bij…een leuk feestje in een echt kasteeltje…
    Maar goed dat ik me zondagse pak had aangedaan hihi…
    De helft van je lijstje ken ik niet…en hebbedingen zijn spullen die je eigenlijk niet nodig hebt maar toch koopt…snappie?

  5. dank je Karel,
    tja…. dit gedicht kon ook wel, net zoals bij jou, op mijn lijf geschreven zijn, zo mooooi….
    Heb me bijeen geraapt om een nieuwe ppsx te maken, had er geen zin meer in vanwege het vele kraken, vorige week 3x dezelfde ppsx “IK” door 3 verschillende personen gekraakt in de mailbox gehad. Van eentje had ik z’n mailadres, natuurlijk een heel “mooi” berichtje gestuurd,
    maar nog steeds niets gehoord.
    Ga vanaf nu weer de eerste dia als jpeg opslaan met mijn naam er in, zodat ze die er niet meer van af kunnen halen.
    Wens je een goede nachtrust toe en tot de volgende keer, liefs Greetje

  6. Felt sick again … first time after 5 months … something to do with my blood … talk to you when I talk to you again, eh? Love, cat.

Geef een reactie

