ikke is tevreden , ja meer dan dat , maar houd altijd slag om de arm

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
hier ff de uitslag van wat er is onderzocht
bloed onderzoek 28 mei 2014 op
het functioneren van de nieren
via
kreatinine +
MDRD

uitslag GOED

test voor diabetes (suiker)
Glucose in
plasma

uitslag GOED

lever functietests
ze kijken naar 2 dingen
1 er van was 2 jaar geleden dubbel
 van wat normaal is
en nu nog net 1 puntje boven normaal
de andere is gewoon goed
ALAT,y-GT
uitslag GOED
ja en om deze laatste is het indertijd begonnen
dat Joy zei steeds al , je doet het goed karel
en kijk nu is het ook aan getoond
ikke is blij
proost
hihi

dat mag ik zeggen
" laat de zomer maar beginnen "
 

  photo Afbeelding1.jpg



en ja voor een ieder hé
al lijkt dat niet zo als je net nieuws ziet

  photo Afbeelding10.jpg


wat is er nog een ellende overal
ondanks dat


wens U
een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “ikke is tevreden , ja meer dan dat , maar houd altijd slag om de arm”

  1. ha die Karel,
    een dikke proficiat met zo’n goede uitslag. Goed zo!
    Een mooie vrolijke zomerpps en eentje met pracht beelden van mooie mensen,
    dat was echt genieten hoor.
    Wens je voor zo meteen een goede nachtrust toe en tot hoors,
    liefs Greetje

  2. Als geen ander weet ik wat je er allemaal voor doet…toppie
    Je kan er weer een tijdje tegen en ga zo door zou ik zeggen…
    Ha de bovenste had ik klaar staan hihi…en de onderste wat kunnen mensen ook mooi zijn…
    Trusten

  3. Mogge Karel,
    Het is me toch gelukt om op je blog te komen, wat veel moeite heeft gekost. Ja nog steeds even op het oude pc’tje. daar (zoals ik al gewend bent) het niet goed werkte toen hij gisteren hier stond, dat heb ik altijd. Als ik iets koop moet ik heel vaak terug omdat iets niet naar behoren of zelfs helemaal niet werk. Dus pc’tje is nog even terug. dan zal het ook zijn dat er een aantal programma’s die ik gebruikte op windows 8.1 niet meer zullen werken en dus iets anders zal moeten verzinnen.
    Uitslag is prachtig mooi van jou.!!! die van mij ligt nog niet op de helft. PPSJES kan ik op het moment niet zien, daar op dit ding geen Office zit. Dat is eigenlijk ook wel de rede dat ik op het moment niet blogt.
    Het slechte gips van vorige week woensadag is eindelijk vervangen, en zo ik al dacht ligt mijn kleine teentje nu open, wat niet nodig was geweest, alleen maar nonchalantheid. waardoor ik een lange week extra pijn heb gehad. Waardoor ik ook weinig of eigenlijk niets heb gegeten.
    Mak an makker, en truste, of werkse.??? Mzl

  4. Einen schönen Tag lieber Karel,viele schöne Menschen gibt es zu sehen wieder sehr schön.Fahre über Pfingsten weg bis Montag,wünsche dir schöne sonnige Pfingstage.Lieber Gruß von mir Gislinde

  5. Ha je was al actief en overal geweest…goed zo jochie je begint het door te krijgen… 😉
    Nu aan de wandel dat zal wel heet zijn op de open vlakte…raad je aan om morgen het bos te nemen hj
    Je houd een slag om de arm…zeg je…denk dat je de dorstlesser uit blik bedoeld…
    Maar je bent goed op weg en je hebt maar een lijf dus verstandig is het wel.
    Al denk ik dat jij gezonder leeft dan wij…genoeg beweging, gezond eten en de buitenlucht in…
    Geniet je dag

  6. Als je met dat zonnebrand een beetje oplet dan is er regelmatig een actie 2 halen 1 betalen…
    En ja als je een hele dag buiten bent is het goed om je te beschermen.
    Maar in de bossen zal het nu wel lekker zijn…al kan je nu best pal in de zon gaan zitten, morgen een ander verhaal dat wordt puffen whahaha….mzl

  7. Zelfs al ben je bruin…ook dan is het verstandig om je goed te beschermen…moet jij toch weten.
    wij zo ook eten maar er kwam ffkes wat tussen…Daan kwam zwaaien, die gaat logeren bij Marijn en Robin dit weekend…tja als opa en oma wat anders hebben moeten ze wat anders zoeken.
    Smakelijk en fijne avond

  8. Sinds de berichten over huidkanker smeer ik me rot haha…en ja het beschermd dus smeren jij…vet of niet vet…je hebt er die niet vet is hoor…
    Ja zeker vermaakt die zich en oom en tante vast ook haha…3 boefjes bij elkaar.
    Ze mogen zelfs samen op een kamer slapen oei oei whahahaha
    Zo nu aan tafel…fijne avond

  9. Dat bedoelde ik dus…voorkomen is nog altijd de beste manier…
    Ga naar de bank…oja strijk is klaar…plank gaat de kast in tot….hopelijk een hele week whahaha
    Mzl

Geef een reactie

