dat noem je nu een pracht weekend

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

ik was om zeg maar half zes weer thuis
van een prachtig weekend in het mooie dorp
Makkum
ik maakte met Kobie in de vrijdag middag
een rondje om
zeg maar ff terug in de tijd een 100 jaar
na een fijne avond en een goede nachtrust
liep ik een rondje om bij mezelf
ook een fijne dag die werd afgesloten
met een heerlijke BBQ
de zondag werd ingenomen door o.a
een bezoek aan
Aqua Zoo
en dit zeg maar park kan ik een ieder
van harte aanbevelen voor een bezoek
al in al ook een pracht dag
maandag ochtend zoals alle ochtenden
mak an een bakkie en een broodje
ff bij Fon pc bekeken
en nog ff bij een neef langs
ja en toen in zeg maar
2 etappes naar de trein
hihi
al ik kan zeggen
het was weer een weekend vol van
mooie momenten


 photo collectmoments.jpg



in

  photo ik_hald_fan_fryslan_scale_800x600.jpg


inmiddels heb ik de was aan de lijn
ben gewassen en nee nog niet geschoren
kijk wat tv en zal zeker weer op tijd slapen
wens U een fijne avond en goede nachtrust
en natuurlijk
een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “dat noem je nu een pracht weekend”

  1. wordpress will no longer let me comment on wordpress blogs for what ever reason … trying one more time … be well, and enjoy your holiday, friend Karl … smiles … cat.

  2. Einen schönen Abend lieber Karel schön das du wieder gesund zu Hause bist ,es war sicherlich sehr schön hoffenlich hat das Wetter mitgespielt,ich wünsche dir noch eine gute Nacht.Lieber Gruß Gislinde

  3. heeey Karel,
    Welkom terug, fijn dat je zo’n mooie tijd hebt gehad,
    het weer heb je ook mee gehad, nu kun je er weer volop tegenaan……
    Het ppsje van Friesland vond ik pracht, zeer mooie foto’s en die andere had leuke
    en minder leuke momenten.
    Fijne avond verder met lieve groetjes, Greetje

  4. Ha karel…jij was er niet meer en ik ook niet hier…
    Je bent flink met je inhaalslag bezig hihi
    Wat zijn er toch mooie ppsjes om duidelijk te laten zien waar je mee bezig bent geweest…
    En met de kleinkids helemaal naar leeuwarden haha denk dat er in de buurt ook wel wat gelijkends te zien is…mzl

  5. Oceanium Diergaarde Blijdorp
    Misschien een betere optie…en dichterbij hihi
    Dat was zo fijn geen achterstand bij thuiskomst 🙂
    Moet je de tv zelf instellen…ben je wel even zoet mee dan…have fun 😉

Geef een reactie

