fijn weekend U allen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

ik ben vroeg slapen en vroeg op


 photo vandaagLidia.png

ff op alleen lezen klikken


ja vandaag reis ik voor een lang weekend naar


Makkum

aan de zeg maar oostkust van het Ijselmeer


 photo westijselmeer.png


ik reis dan maandag weer naar


Hilversum

  photo IjselmeerOost.png


ik had dan zeer zeker een heel fijn weekend

en zo’n weekend wens ik U allen ook

U moet het een paar dagen hier mee stellen

maar dat zal best lukken

toch

liefs

Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “fijn weekend U allen”

  1. goede avond Karel,
    Na het zien van weer hele mooie voorstellingen ben ik er van overtuigd dat je een prachtig weekend zult beleven, geniet er met volle teugen van, het is je gegund,
    veel plezier, liefs en tot volgende week, Greetje

  2. Mogge karel…
    Moarn staat er toch hj
    Mooie ppsjes en veel bekende plaatsjes gezien…en die van Lydia is een pracht en nee dat heb ik allemaal nog niet gedaan vandaag…wel een praatje over de bakken regen die er vannacht gevallen zijn…maar nu schijnt gelukkig de zon weer…zou anders een vreemde laatste dag zijn grijnzzz
    Wens je een goeie reis en veel plezier bij de zusjes
    mzl

  3. Einen schönen guten Morgen lieber Karel,schöner pps mit schönen Orten wieder herrlich.Ich wünsche dir ein paar Stressfreie Tage und nur Sonnenschein und komm Gesund wieder.Lieber Gruß von mir.Gislinde

  4. Ha vraag eens na bij kobie of jij er een van bent…ja de oudere klopt wel maar dat andere hj
    En ken je ze allemaal van buiten…knap hoor whahahaha
    Geniet je daagjes daar.
    En ja hoor er is weer volop zon dus aan de wandel…mzl

Geef een reactie

