mijn dag begint zonder koffie , moest bij wet verboden worden , zonder koffie de deur uit bbbrrr

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

ik hoop op een lieve fee

  photo 1713-elfe-et-fee-WallFizz_zpsb09b7069.jpg

ff op alleen lezen klikken

ben vroeg de deur uit

en wel zonder koffie gehad te hebben

rara waar ben ik heen

zal het maar zeggen , ik ben naar de dokterspost

om bloed te laten prikken

en ik had gistermiddag een telefoontje van Joy

dat in overleg met de huisarts ga ik over op een andere puf

die pik ik dan gelijk daar op

op weg naar huis ff de suup nog in

en hopen dat de lieve fee me droog houd

en dan aan de koffie

en begint voor mij de nieuwe dag


 photo slv5hjv978j_zpsf881f029.gif

ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne dag

liefs

Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “mijn dag begint zonder koffie , moest bij wet verboden worden , zonder koffie de deur uit bbbrrr”

  1. dag Karel,
    voor het slapen gaan nog even snel naar de alweer mooie ppsjes voor vandaag gekeken.
    Nee…. lijkt me vreselijk de dag beginnen zonder koffie, bah…..
    Welterusten en slaap lekker, Greetje

  2. Zo en jij ook zonder koffie de dag begonnen en overleefd hihi
    Zie jij je rukwind al onder jeukpoeder zitten…have fun dan whahaha
    Tja de ppsjes niks anders over te melden dan dat het weer mooie zijn…
    Ja karel geef daar eens antwoord op hoe zou het zijn om je eigen ppsjes te verstoppen onder je plaatjes 😉
    Fijne dag moatje

  3. Einen schönen Nachmittag lieber Karel endlich soweit fertig und die Betten sind auch da,muss nur noch aufräumen,Kaffee brauche ich auch für den Tag schönes Bild mit der Sonne schönen freien Tag noch.Liebe Grüße Gislinde

  4. Danke lieber Karel bis auf ein paar Kleinigkeiten bin ich fertig,muss am Freitag wieder zum Arzt darf nichts bis Mittags Essen und Trinken,wegen der Spülung.muss ich durch.Lieber Gruß von mir Gislinde

  5. Je word er wel goed wakker van ..als je een sterk bakje pakt .dat is niet verkeerd Karel

Geef een reactie

