zo’n vrije vrijdag als gister maakt je vrolijk

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
een zeer goede test gedaan gister
4% meer longfunctie als de vorige keer
komt bij dat ik in de ochtend niet mijn standaard
2 pufjes had genomen
we waren allebeide tevreden , zij zal in overleg
met de arts zien of ik met een andere puf toe kan
en ik moet natuurlijk nog een bloed test doen
helaas moet dat prikken er van nog steeds nuchter geschieden
moest toch bij wet verboden worden om zonder koffie
de deur uit te moeten gaan
😉
veel van verbetering zit mede in mijn liefde voor de natuur
wandelen en fietsen
maar ook stilte en rust genieten op
" mijn stille plekje "

  photo nieuwestappersinlopen10.jpg
ff op alleen lezen klikken

dat en gelukkig ook mijn positieve instelling
ondanks de makke soms in het leven van alledag
ben ik besmet met een virus welk ik graag door geef

  photo normaalgek.gif

wens ik U een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “zo’n vrije vrijdag als gister maakt je vrolijk”

  1. Het is leuk dat je longcapaciteit is verbeterd en het bloed aan het verliezen van gewicht Mrgen zo sober is natuurlijk niet leuk, maar moet zijn.
    De natuur is het beste voor onze gezonde Vandaag en zo vrolijk als je PPS is zo blij zult gij zijn 🙂

    LG Mathilda ❤

  2. Wow… Karel, wat heb ik nu gezien…. Mijn stille plekje…… een oudje maar mijn lievelingsppsje van toendertijd, hartstikke leuk. In die tijd hebben mijn naasten over dat “stille plekje” wel eens hilarisch over gedaan….. hahaha. Maar goed, leuke herinneringen aan, een dikke dankjewel voor het plaatsen, heb je me echt een plezier mee gedaan.
    Voor nu welterusten en slaap lekker, lieve groetjes Greetje

  3. Mogge Karel,
    Dit ppsje heb je naar mijn idee van Greetje al eens geplaatst, met een zelfde foto, maar toen stond je voor de steen. hihi Maar het blijft een hele mooie, ook al zie ik hem niet zoals jullie hem zien (lettertype is nog niet ingesloten. Maar zeker wel een 🙂 waard.! ook het virus neem ik graag van je over, daar het een fijn virus isen dus ook heel goed voor een :).
    Mijn virus zal ik zelf wel houden, daar ik voor 2 maanden zware antibiotica erbij hebt gehad. Gun het ook niemand. De testen waar je me over schreef, ken ik zelf ook heel goed, zowel bij de dokter als in het ziekenhuis, en zelfs bij een instituut gaat het nog anders, waar ik ook geweest bent. Ben blij voor je dat de test toch weer 4 % hoger lag, zoveel te beter.!!!
    Zo kijken wat de dag ons weer gaat brengen. pluk de dag.

  4. Einen schöne Samstag lieber Karel schön das alles soweit Ok.war eine gute Nachricht ja Natur ist immer gut an der Luft zu sein.Ist für alles gut fürs Blut und die Natur.Wünsche dir einen guten Tag und Sonne bei uns in Köln ist was Regen.Liebe Grüße von mir.Gislinde

  5. Zie je wel ik loop achter de feiten aan hj
    Kijk eens zelfs voor de maakster een verrassing…maar voor jou de juiste woorden erbij…het is een juweeltje…maar dat zijn we gewend…en intussen beginnen we ze te herkennen…
    Hier is het bewolkt…dus zo lekker de fiets op en die zon op gaan zoeken haha
    Nee denk dat we die vandaag niet veel zien hier…wel sneu voor die witte melkflessen die vandaag aangekomen zijn…maar goed kunnen ze langzaamaan wennen…mzl

  6. Dat is fijn om te horen Karel ,en het fietsen dat helpt er ook bij , lekker de buiten lucht en goed door ademen dat is de beste therapie toch. heel fijn weekend Gr Cees

Geef een reactie

