ik sluit af en ga slapen , wens een ieder een goede nacht

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
en ook de slaap alweer uit
nu in plaats van ff onder de sproeier door
wat dacht U van wat zwemmen
in een prachtige omgeving
 

  photo hotel-poseidon_zps027d6726.jpg

en lekker gezwommen , mooi hé
ok vooruit dan maar weer aan het werk

ik was toch al op aardig wat mooie plekjes
en gaande in mijn pps archief
zag ik onderstaande pps
en dat is nu een plekje waar ik nog niet was
maar wel op mijn verlanglijstje staat
dus wie weet
nu kunnen we het zo wel ff verkennen

  photo biesbosch_zps3a10fa81.jpg

 

wens U een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “ik sluit af en ga slapen , wens een ieder een goede nacht”

  1. Een waterrat ben ik nooit geweest maar de natuur daar krijg ik nooit genoeg van en de Biesbosch ken ik ,ben er al een paar keer gaan varen met vrienden.Mooie beelden in de ppsjes Karel.
    Goede nacht.

  2. ha die Karel,
    wat heb ik hier weer pracht ppsjes gezien, een lust voor het oog om te zien.
    Ben ook nog nooit op de Biesbosch geweest, wel veel van gehoord,
    moet er toch eens heen gaan….
    Op dit moment schijnt hier de zon nog, maar voor hoe lang?
    Eens kijken wat de dag ons brengt,
    veel liefs met de meeste groetjes, Greetje

  3. Wünsche dir einen schönen Tag lieber Karel ja konnte die Nacht nicht schlafen wir sind an renovieren nächste Woche bekommen wie neue Betten, ist Ihre viel Arbeit.Hab noch einen schönen Tag.Liebe Güße Gislinde

  4. Nu grijp je kans eenieder wil naar de biesbosch, even een dagje afspreken en bootje huren en varen maar…is echt leuk en jij mag sturen dan…;)
    Een prachtpps , maar in het echt veel mooier nog.
    En ja dacht dat je op stekkie dezelfde reactie had gegeven grijnzzzzz
    Maar dat is alweer ff terug n de tijd.
    Geeft niet het is een mooie en waar die dan verstopt zit maakt dan niks uit toch?
    Groetjes en fijne werkdag…en smakelijk

  5. Hoi Karel,
    was van plan ook eens wat vroeger naar m’n bed te gaan, maar ook weer niet gelukt, en ook deze nacht maar 2 uurtjes op m’n bed gelegen, en moest er uit, daar het voor mij een drukke dag zou worden, eerst in de ochtend naar de huisarts, even snel een kakkie koffie naar binnen en weer naar buiten, om tewachten op het busje, die me naar het ziekenhuis zou brengen, daar zo’n beetje een groot deel vande middag vertoeft, voor ik weer thuis was.
    Ook deze keer weer 2 hele mooie ppsjes, de bovenste is heel mooi alles onder water te zien, die zeker een 🙂 waard is. En de Biesbosch is ook prachtig, waar ik ook graag eens door wil varen, en deze is ook nog eens een nieuwe voor mij en dus ook een dikke 🙂 krijgt. Zo te lezen willen er vele naar de Biesbosch, dus zouden we met zijn alle maar eens een met een bootje moeten gaan kijken, zoals Nellie ook al schreef. Zo nu nog even Nellie’s blog reageren en ben ik bij jullie weer bij (tot de volgende komt 🙂 ). Wens je een goede nacht, na het thuiskomen. Grtjes.

Geef een reactie

