ik ga ff slapen een paar uurtjes

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
23:45 thuis gister avond , eerst onder de sproeier door
want het wilde best zweten hoor
nu ff zitten voor wat mailtjes en wat reacties
dan paar uurtjes slapen en met de trein van 12:04 weer weg
dat zijn momenten , toch !
het leven is een moment
zo heet deze pps
en is het eigenlijk ook niet zo
wat zegt U na het zien van dit moois

  photo 1334692555_LoejseKaartGenietNooitMetMate1_zps05d457a3.jpg
ff op alleen lezen klikken

de wereld zit vol met kleur
te zien in de natuur
voor hen die het zien willen
laten we hopen dat het zo blijft

  photo flat550x550075f_zps1dfc0efc.jpg

ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “ik ga ff slapen een paar uurtjes”

  1. En ik weet nog steeds niet slapen, kijk me nu nog uw PPS en ga dan naar bed.
    Slaap je goed lieve Karel en vandaag een mooie dag.

    LG Mathilda ☺ ☼

    Die Tier PPS ist super, aber die mit den Kindern ist wunderschön. Hast du auch Enkel???

  2. goede morgen Karel,
    heb hier twee hele mooie ppsjes gezien,
    de tweede van Coddy had ik nog niet gezien,
    echt een prachtige mix van natuurfoto’s, een lust voor het oog om te zien.
    Het wordt weer een warme werkdag voor jou, vanmiddag 27 graden,
    lijkt me geen pretje,
    lieve groetjes, Greetje

  3. Hallo Charles ja arbeiten brauch ich nicht mehr bin Rentner und das ist ein schöner Lebensabschnitt und fotografieren wandern das ist meine Leidenschaft und wenn man dann in der Natur ist vergisst man alle Sorgen einen schönen Abend wünsche ich dir Klaus

  4. Hoi Karel,
    Ik was weer eens in slaap gevallen (de vorige nacht, maar ook deze nacht) op de stoel. Luk dus niet, en alles bijwerken / inhalen zonder al te veel slaap. Dus daarna ook maar weer een paar uurtjes geslapen. Helaas dus weer te laat met reageren.
    2 hele mooie ppsjes, waarvan de bovenste van Lidia mijn nog onbekend, en mooie tekst en muziek. Een om te bewaren. Maar beide zeker een 🙂 😉 waard zijn.
    Gisteren nog m’n vaatwasser gemaakt, die al weken (haast 2 maanden) niet te gebruiken was, daar het een inbouw machine is, en de voorplaat (hout) los zat.samen met slimpie, (niet zo’n bijdehandte kameraad deze toch kunnen reparerenzodat hij weer te gebruiken valt. Ga snel naar je volgede blog voor dat je nieuwe er al weer is. Mzl.

Geef een reactie

