stukje fietsen en dan een alkohol vrij biertje

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
gister is weer gedaan
ik was

HIER


nu vandaag weer
nee niet wandelen maar een stukje fietsen
ik hoop op mooie bermen en velden
met o.a

  photo klaprozen_zps5e056a88.jpg


ik maak een bekend rondje om
dus of er fototjes komen ? geen idee
maar kom ik iets mooi’s tegen zal ik zeker ff stoppen
 

  photo Konen_pokrok_131211163_thumbnail_zps6b607b56.jpg


ik heb een all on one
maar dit red ik net hoor

wens U een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “stukje fietsen en dan een alkohol vrij biertje”

  1. Hey 🙂
    Back from Europe … still remmbering … all is good … some tears … I do feel like not belonging no where though … being immigrant always sucks … my kids have it easier that way … was so good to see you, Karel … smiles … Love, cat. PS: Paul took a picture of us at Schipol air port, please send it to me, yes?

  2. Ha karel
    Kloptbij het eten een heerlijk wijntje en zels aan de Mythos gezeten…smaakt lekker als je dorst hebt…en niet alcoholvrij haha
    Maar wist niet welk plaatje ik erbij zou laten staan en heb ze beide laten staan…vandaar dezelfde pps…o en die link bij zintuigen was omadat ik het gedicht van hem geleend heb…met toestemming maar vind het dan wel zo netjes om het te vermelden…
    De klep gaat weer dicht voor vandaag…en we klimmen op de fiets…doei

  3. Dat stukje fietsen zit er bij ons alweer op en weet je gele klaprozen gezien 🙂
    De eerste in het echt dit jaar….smakelijk en fijne avond…de klep gaat weer dicht 😉
    Dus gelijk mar trusten…mzl

  4. Danke lieber Karel ja heute war es sehr schön waren auch lange wandern,leider geht es Morgen wieder nach Köln,aber egal es kommen ja noch mehr schöne Tage.Lieber Gruß und eine gute Woche.Gislinde

  5. En had je nog op de ijsjes geklikt? Anders heb ik er voor niks nog wat onder verstopt hj
    Zo en nu eens kijken wat voor visje het gaat worden…
    Heb een lage instap grapjas…
    Mzl en knap hoor, met warm weer en dan de blikjes zonder alcohol of is het weinig?
    Trusten

  6. Mogge Karel,
    sorry dat ik hier weer een late reactie op moet geven, word er een beetje gestort van die ziekenhuis en dokters bezoeken, en daarna doodmoe thuiskomen, en m’n bedje induiken voor enkele uren.
    Het ppsje en filmpje zijn me al bekand, maar toch voor beide een 🙂 🙂 .
    Wat dat alcohol biertje aangaat, geloof ik niet zo erg, daar de foto’s op je nieuwe blog aangeeft dat Ton 50 jaar is geworden, en daar zal je zeker naar binnen zijn gegaan. Mijn 50 en 65 jaar zijn niet zo geviert, heb alleen gezeten, dus is zo voorbij gegaan, maar ga gelijk door naar je volgende blog, dan ben ik weer bij, en daarna maar eens gaan eten, late avond eten of een vroeg warm ontbijt. hihihi To later.

Geef een reactie

