deze ppsjes zijn zo mooi als mijn vrije dagen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik maakte een heerlijk ritje gister
de cijfers zijn actueel ietsje hoger als U ziet
ja soms stop ik , zeg voor een foto
en ja mobiel zit in borstzakje en zodra ik wat loop
gaat ie door hihi
geen ramp geeft en leuk overzicht
en klik op dit kaartje en je zit in een album
toch ?

  photo rondjefietsen19mei0011_zps257bff7b.png


ja ik vandaag weer naar het werk
na drie vrije dagen goed besteed
en heb voor U twee naar mijn bescheiden mening
twee prachtige ppsje
ook al is de 1ste ietwat traag ,maar die mooie bloem
en de muziek maken dat weer goed

  photo iris20g1_zps9311d2ac.jpg
ff op alleen lezen klikken


de muziek bij de volgende is schitterend
en de platen om bij weg te dromen
geniet er van

  photo 451985-bigthumbnail_zps2472e6e2.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “deze ppsjes zijn zo mooi als mijn vrije dagen”

  1. Mogge Karel,
    Zo weer eens optijd hier, en komt er niet toe om bij andere te reageren.
    Als eerste een hele mooie pps van Monique “De witte iris” Die van ons heen is gegaan, op niet te oude leeftijd. En zeker een Grote 🙂 waard. Ook de andere pps is heel mooi, en ook deze krijgt van mij een 🙂 , en beide zijn nieuwe voor mij. Wat gisteren niet was, en nu dus dubbel. Jij weer (rustig) aan het werk, en dus mak an. Zal wel niet. Zo en nu maar eens naar de keuken,
    daar de regelmaat verre van normaal is. Mzl.

  2. Ha mooie ppsjes karel en ben je niet gewend van mij hè…niet als eerste hier 😉
    Maar goed je weet waarom en halen we wel weer in…al ben ik er al best veel…heeft met het weertje te maken. Maar goed vandaag een fijn zomerse dag en dan gaat de temperatuur ook oplopen…denk dat we nog dikwijls zeggen we willen het weer van de eerste dagen terug haha…
    Zo meteen weer de fiets op en kijken hoever we komen…fijne werkdag

  3. Einen schönen Tag lieber Karel sind wieder in Köln,schöner pps muss aber heute Abend noch mal richtig schauen keine Zeit.Grüße dich lieb hab noch einen schönen Tag.Gruß Gislinde

  4. ha die Karel,
    vanwege een defekte router vier dagen zonder internet en telefoon gezeten.
    Dat was afzien……..
    Gelukkig is het probleem nu opgelost door vervanging van een nieuwe.
    Ben blij dat ik weer on-line ben en zit me nu door de vele mails heen te worstelen.
    Weer 2 hele mooie ppsjes Karel,
    fijne avond verder met lieve groetjes,
    Greetje

Geef een reactie

