geniet de zon en de natuur en wie weet danst U dan de Boogie – Woogie

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
gister echt rust genomen na het HH
maar vandaag wil ik toch een wandeling maken
door bos en over hei
en doe daar wat Gooische landgoederen bij
en kom zo tot rust in de natuur

  photo 19_4f83eab6c9b2f_zps4a73b22e.jpg

of ik of U nog fut en zelfs zin hebben om te
dansen
probeert U het eens

  photo Ketki_256369_zpsf545d8d6.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

7 thoughts on “geniet de zon en de natuur en wie weet danst U dan de Boogie – Woogie”

  1. Mogge Karel,
    Zo weer op tijd. die Kom tot rust in de natuur is prachtig, en ook nog eenseen nieuwe voor mij. Een extra 🙂 waard, daar deze heel mooi is. de Boogie Woogie kon ik al, maar zeker heel mooi deze uit onze tijd oude dans met muziek, en zeker ook een mooie blog 🙂 waard. Wens je een fijne zondag.
    Pluk de dag.

  2. Vergeet ik op blogger je pps en boergie haha
    Een prachtige is het en jij gaat aan de wandel…dus genieten van al dat moois maar dan in het echie hj
    Kan ze zelfs kijken en de internetverbinding is hier goed…
    Slaap weer ingehaald hoor…we hebben het zo ieder jaar en de eerste dag wat brak maar is zo weer voorbij.
    Vandaag gewoon lekker bij het app..ons vermaken en wat zonnen…rustdag dus haha…wandel ze..

  3. Einen schönen Abend lieber Karel bin was spät ein schöner pps ich habe heute auch viel Natur gesehen es war wunderschön hoffenlich bleibt das Wetter noch so schön.Hab einen schönen Abend liebe Grüße Gislinde

Geef een reactie

