fijne vakantie moatje , maar pas op hoor

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

mijn blog moatje van het 1ste uur
gaat op vakantie
de dag is bijna weer daar
al zal die niet komen
want zij beiden verdwijnen in de nacht
en ik slaap en zal dus niet zwaaien
als zij naar Griekenland varen
ja met een luchtvaartuig
ik wens jullie een fijne vakantie
en een goede reis terug hihi
ben je al weg
hohoho
oja
pas op voor de visjes

  photo les16Griekenland.jpg

ik ken Nellie als een verstandig moatje
maar ja ook net als ik wel wat eigenwijs
dus bij deze ga nu niet duiken in zee
om een vissie te vangen , haal die bij de visboer
en blijf in het pierenbadje

  photo shark_attack_01.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

  photo LOL_SM14.gif

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “fijne vakantie moatje , maar pas op hoor”

  1. Wie is die nellie toch?
    Ken ik haar 😉
    Maar je moatje vind de pps prachtig, gelijk de sfeer te pakken…
    Nu ik help je uit de droom ik ga niet duiken…haal de visjes wel bij de restaurantjes…en vertel als wifi werkt wel wat we eten grijnzzzzzz
    Kalinichta

  2. goede morgen Karel,
    Bij het zien van deze pracht beelden van Griekenland moet ik terug denken aan onze rondreis door dit prachtige land van ca. 10 jaar geleden, dit was even een mooie herinnering.
    Nee, dat duiken zou ik van ze leven niet durven….
    Gisteren de hele dag poetsdag gehad met het oog op het komende mooie weer, dus……kun je wel denken!
    Nellie, als je dit leest, een fijne vakantie toegewenst,
    lieve groetjes Greetje

  3. Nu die plank paste niet meer dus moet voor straf hier blijven…
    En ja dat gaan we zeker doen…moest wel lachen, dochter kwam met de trein vergeet ze uit te stappen en komt in weert uit…terug naar eindhoven en daar weer de trein naar deurne…1 1/2 uur later en ze is op de afgesproken plek…grijnzzzzz
    En deze keer lag het niet aan de spoorwegen whahaha
    Trusten moatje

  4. haha een mouwplankje…gebruik ik nooit, maar is een goeie vervanger…maar dan zink ik whahaha
    Ja die zat waarschijnlijk met haar mobiel te spelen…dit zegt ze er zelf van
    Eigenlijk wist ik het al… toch nog even bevestiging gezocht en gekregen: Ik ben ongeschikt voor reizen met de trein! 😉
    Trusten en geniet je vrije dagen

  5. Mogge Kartel,
    sorry dat ik wat daagjes over heb moeten slaan. Eerst door het vele reizen naar het ziekenhuis, maar wilde ook proberen de mails optijd bij Nellie te krijgen, wat niet is gelukt, helaas. De schepen mailtjes maar bij haar weggelaten, daar ik al had begrepen dat ze daar geen voorstanster van is.
    Het ppsje is prachtig, en het plaatje is ook heel mooi, en goed passend voor je maotje. Ook het filmpje is heel mooi, maar zou ik zeker niet doen, daar ik niet kan zwemmen. Wens je een fijne dag, en ga gelijk door naar je volgende blog. voor hier Mzl.

Geef een reactie

