hoop op een goede afloop heb ik al jaren , maar dan toch anders , ik leef .

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
de week over de helft zo men zegt
ach de nieuwe weel ligt alweer op de loer
ik zelf leef sinds enige jaren eigenlijk wat
van dag op dag
maar ook op hoop
zie deze pps
lees de teksten
en U ziet mij

  photo printscr-2.jpg
ff op alleen lezen klikken

voor de lach ga ik vandaag een
massage parlor binnen
hihi
ja er is altijd een 1ste keer
toch
🙂

  photo big-INTen9112_7.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “hoop op een goede afloop heb ik al jaren , maar dan toch anders , ik leef .”

  1. Mogge Karel,
    Hoop doet leven van Greetje zal best een prachtig mooie pps zijn, maar helaas zie ik hem in een ander lettertype (arial black) en ziet deze er anders uit, Maat toch een 🙂 daarvoor. Nee zo’n Happy end hoef voor mij niet, laat maat zitten 🙂 . Good night.

    Ik op de dag weer naar het ziekenhuis, dus mijn dag is weer bezet. Mzl.

  2. Inderdaad Karel: Hoop doet leven……. eens komt de dag ook voor jou….. leef er naar toe.
    Lief van je dat je deze hebt geplaatst, persoonlijk vind ik dit een van de mooiste die ik gemaakt heb,
    voor een speciaal iemand die de hoop een beetje opgegeven had.
    Een dikke dankjewel, ook voor het grappige filmpje,
    lieve groetjes en een fijne dag toegewenst,
    Greetje

Geef een reactie

