voor de vakantie gangers , denk aan een zwembroek met een goede zak voor muntjes ;)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
het loopt alweer tegen middernacht
net thuis van het werk en dan zijn er de mails
heb er heel wat uit gegooid
ik kijk wie mij bezoekt , die bezoek ik ook
heb simpelweg weinig tijd
ja het zijn weer lange dagen en korte nachten
de kans dat ik niet gelijk bij een ieder reageer is groot
maar dat is bijzaak
ik wil dat U hier geniet
en lacht

  photo 4726845-word-zomers-gemaakt-van-daisy-bloemen.jpg

U weet het als ik tijd heb kom ik wel weer ff
spieken
bij Uw mooie en geinige interessante blogs


 photo 04_0P87848227_403_03.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “voor de vakantie gangers , denk aan een zwembroek met een goede zak voor muntjes ;)”

  1. Bekend filmpje maar moet zeggen dat het een wel heel slimme ober is 🙂 En ja vakantiegangers kunnen beter een kokertje meenemen 😉
    Mooie pps en jij slapen…trusten

  2. Mogge Karel,
    een prachtige pps, en voor mij nog onbekend ook, dus zeker een 🙂 waard.
    Het filmpje wil niet doorkomen,en krijg een foutmelding. Als je even tijd hebt, of Nellie misschien?? graag even opsturen. Maar aan de reactie van Nellie denk ik dat ik al weet waar het over gaat.?!!!!
    Je niet gek laten maken hé, gewoon werken is genoeg, niet op laten hitsen.
    Pluk de dag.

  3. Einen schönen Tag lieber Karel ein wunderschöner Film,schön anzusehen.Grüße dich lieb jetzt scheint in Köln etwas die Sonne soll etwas Wärmer werden.Liebe Grüße von mir Gislinde

  4. goede morgen Karel,
    weer een erg mooie natuurvoorstelling, daar hou ik wel van.
    Het filmpje is een dikke lach waard.
    Geef je groot gelijk, die niet bij mij komt ga ik ook niet heen…….
    Werk ze en tot morgen, liefs Greetje

  5. Hoi Karel,
    ja ik senk ook wel dat ik het filmpje kent, en dat het een Quicktime is heb ik ook gezien, maar hij geeft bij mij aan dat deze gebroken zou moeten zijn. Ik denk dat het die man is die met groot geld betaald, en een grote berg kleingeld (muntjes) Terug krijg, die die dan maar in zijn zwembroek stopt, en geen gezicht is, aan de achterkant, of hij met een volle broek loopt. Ben helaas de naam kwijt van het filmpje. Als je mij die kan sturen (de naam) dan weet ik het zeker. Mak an en werkse. Mzl.

  6. Ha karel
    Dat ging over blogger hoor whahahaha
    Dacht dat snap je wel…balen het begint te regenen hier…maar was net op tijd en de lakens zijn droog binnen…en plezier met strijken haha never nooit nie grijnzzzzz
    Die terugkerende werkjes daar heb ik een hekel aan…mzl

Geef een reactie

