ik zal de natuur van binnen uit bekijken

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
laat thuis na een avond van drukte
net als de zaterdag geen pauze
en eigenlijk was het niet meer mijn bedoeling
maar heb toch weer iemand uit de brand geholpen
door twee kissies af te maken

zo nu vandaag vrij en zo men zegt een regen dag
ik zie het wel zal me niet vervelen
en ja de natuur genieten kan ik ook hier

🙂

  photo geluk.jpg

ik zeg niets
😉

  photo image0051.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “ik zal de natuur van binnen uit bekijken”

  1. Een pracht pps en heb echt zitten genieten…en ja dan dat flauwe filmpje sorry hoor maar vind er niks aan…maar jij maakt het weer goed met je prachtige plaatje wat je er bij gevonden hebt…dus ik lach toch 😉
    Trusten

  2. Mogge Karel,
    even een snelle reactie. aar ik weer laat met de moederdag mails bent, maar toch zonde vind om ze niet door te sturen, daar er toch hele mooie bij zitten.
    het ppsje is prachtig, laat veel van de mooie natuur zien en dus zeker een 🙂 waard. Het filmpje : als een man met een stijve op het strand ligt, dan vind iedereen dat smerig, maar hier kunnen al die vrouwen toch niet van af blijven. Ze moeten er allemaal toch even aankomen. Het is misschien leuk opgezet, maar voor mij hoeft het niet. Jij al zeker in je mandje, en ook nog een vrije dag, kan weer niet op hé. Oké, maak er wat van. Zal dadelijk eens kijken wat me morgen te doen staat.??? Mzl.

  3. goede morgen Karel,
    een bijzonder mooie voorstelling met pracht beelden en muziek, hele goede keuze van je.
    Tja…om het filmpje kon ik wel lachen hahaha… die vrouwen toch.
    Geniet van je vrije dag, lieve groetjes Greetje

  4. Ha karel…jij zit met de lamp aan…kan je niet beter de gordijnen open doen dan kan het licht weer uit 😉
    En ja ik ga niet zeggen wat mooi als ik er niks van meen…vind trouwens al die opgezette filmpjes meestal te flauw voor woorden.
    Maar jij gaat genieten van je vrije dag…mzl

  5. Kwam je filmpje nogmaals tegen en ja ook daar hetzelfde gezegd hj
    Jeetje je hebt maar een dag dus ook ff pauzeren hoor…maar kokkerellen zal wel nodig zijn anders kom je de dag niet door haha…mzl

  6. Ha dus je bent klaar voor vandaag…nu wij de boodschappen binnen en denk dat we niet meer hoeven…gelijk schoenen gekocht hihi
    Nu hier staat de lasagne in de oven…over half uurtje aan tafel…en mullen maar.
    Haal je dat nog ? 😉
    Ja zeker een lullig filmpje hj..duik nog ff de mailbox in…zag ze weer komen.
    Smakelijk en fijne avond

  7. Nee ik sla alleen maar op wat ik plaats…niet voor over een jaar haha
    Leen ik ze tegen die tijd wel van jou 😉
    Nu heb een paar makkelijk en toch lieflijke schoentjes gevonden…niet van die stevige stappers.maar wel makkelijk lopend…
    Tukkie neuh hier niet en de vaat is al weg hoor…mzl

  8. Nee hoor zijn gewoon zomerschoenen die makkelijk zitten en niet zo lomp eruit zien als wandelschoenen…open sandaaltjes 😉
    Dus geen hoge hakken of zo dus goed voor enel knie en heup whahahaha
    En ja kijk ze als ze binnenkomen..trusten 😉

  9. Op blogger zei je wat anders hj
    Maar dan had ik het gelijk goed geraden…een geheugen heb ik whahahaha
    Maar kind van 3 of 4…is druk hoor dan kan je pas pppffftttt zeggen
    Trusten

Geef een reactie

