toch maar genieten vandaag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
jammer ook dit weekend lokt het weer
ons niet naar buiten
de mooie bermen en velden
ik heb wel al wat gezien
maar omdat ik wat minder op de fiets zat
vanwege andere drukte
en ook niet echt fijn fietsweer als ik vrij was
wie weet houd ik nog wat te goed
 

  photo 5_zps905ae73b.jpg

bij zo’n pracht streling voor het oog
hoort een streling voor het oor
ik weet dat smaken verschillen
maar dit is
Kunst
hihi

  photo Taylor-Ware1-222x150_zps949702bd.png

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “toch maar genieten vandaag”

  1. Zeker een streling voor de ogen…en een keer een bekende is ook weer zo haha…
    Echt leuk als ze praat hoor je de zenuwen gieren en als ze begint is het weg… 😉
    Grappige keuze voor muziek…trusten

  2. een pracht natuurvoorstelling Karel en wat een te gek filmpje,
    heel knap hoe dat meisje het klaarspeelt…..
    Graag wil ik je bedanken voor je toffe reactie en je ondanks het slechte weer toch een fijne dag toewensen, liefs Greetje

  3. Danke lieber Karel wünsche dir einen schönen Tag ist wirklich wundeschön was für ein schöner pps wunderschöne Stimme und Musik,wir fahren Morgen wieder nach Köln das Wetter ist zu schlecht.Liebe Grüße von mir Gislinde

  4. Ha als ik dat zeg dan is dat zo 😉
    Alle oude blogjes komen deze kant op…zit alleen wat tijd tussen…
    Nu jodelen niet maar een vreugdedansje zou ik wel maken…vind die zo mooi.
    Jammer dat ze het in mijn tuin niet doen…
    Probeer het regelmatig met een zakje veldbloemen maar meer dan een paar lukt niet…
    Heb het filmpje van die bloemen opgeslagen…wie weet morgen hihi
    Mzl en fijne werkdag

  5. Hoi Karel,
    nog even op de late avond, door dat ik het duk heb gehad, met diue gekke kameraad, en zal met hem stoppen.
    ppsje is prachtig, en een onbekende voor mij, dus ik weer blij en dus zeker een :). Ook het filpje van de jodel (wel bekend bij mij) is toch weer prachtig, en dus ook een 🙂 waard. Wens je een fijne nacht, met wat je ook moet doen, slapen, of werken.?? good night.

Geef een reactie

