niet echt wat je verwacht

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
op naar het werk weer vandaag
laat ik U alleen met de vraag
hoe groot is onze aarde
dat lijkt op het plaatje heel wat
maar verbaas U bij het zien van de pps

  photo image001aarde_zps90b94d94.jpg

zo dat was een wijze les
laten we hopen dat we nog lang
van de Blauwe planeet mogen genieten

voor wat te lachen vandaag
heb ik wat andere afbeeldingen
hihi

  photo photos-amusantes-oiseau-chat-big_zps2b0557ba.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “niet echt wat je verwacht”

  1. Schon erstaunlich, was man über unsere Mutter Erde sehen kann.
    Die gefangene Katze hat den schwarzen Peter gezogen :mrgreen:
    Dann wünsche ich dir einen fröhlichen Arbeitstag und ein schönes Wochenende.

    LG Mathilda ❤

  2. Indrukwekkend ons blauwe stipje…
    En de foto’s doet me denken aan de tijd dat ik wandkleden maakte…een lap willekeurig verven en dan kijken wat je er allemaal uit kan halen en dat geeft werkelijk prachtbeelden. Jammer dat ik ze nooit op foto gezet heb…trusten

  3. Mogge Karel,
    ppsje was me al bekend, maar toch weer eens helemaal uitgekeken, omdat het wel heel wat waard is. Zo zie je maar dat onze aarde, wat wij denken een GROTE bol te zijn, eigenlijk maar een zandkorrel is. Ook is me deze keer opgevallen dat het licht word vanaf links, en dus van uit het westen. Jou ook opgevallen.?? dus er zit een foutje in. Maar de hele pps is zeker een 🙂 waard. Ook het leuke filmpje was me bekend, maar toch ook heel leuk om weer eens terug te zien. Is ook heel mooi gemaakt, en zeker ook een leuke 🙂 waard. Blogje is me dus goed bevallen.
    Het nieuwe gips bevalt me ook veel beter, en zit prettiger. Ik heb het vrouwtje mijn ongerieven (netjes) verteld, en ze is heel meegaand, dus alles netjes afgewerkt. Wil niet zeggen dat de pijn over is, daar kan zij niets aan doen, maar de oplossing van het gips is veel beter, tot de volgende week, bij haar. Vandaag ook nog eens naar het ZH, naar de cardioloog, en daar dus kijken wat ze te zeggen hebt.?? Zo weer genoeg verteld, want anders komt het te vol te staan. Prettige werkdag, maar mak an hé maat. Mzl.

  4. goede morgen Karel,
    een werkelijk mooie en wijze les over de aarde, vond het echt interessant met
    tevens een heel leuk getekend en knap filmpje is je blogje vandaag weer zeer geslaagd,
    werk ze met lieve groetjes, Greetje

  5. Einen schönen Tag lieber Karel und liebe Grüße von der Ahr,schön über Mutter Erde und die Katze im Käfig ist auch supper.Wünsche dir auch wenn du arbeiten must ein sonniges schönes Wochenende.Liebe Grüße Gislinde

  6. Grapjas…zondag Moederdag en wat denk je dat er dan hier te doen is 😉
    Nee dat schilderen was het voorwerk…het was vooral het borduren erna om er met opvullen een geheel uit te krijgen…zo heb ik een madonna met kind op schoot gemaakt…de batikverf was om er kleur in te krijgen en vormen. Denk dat het nog ergens op zolder ligt hihi…ja met de verbouwing en moderner maken was dat echt niet meer passend in het geheel…
    Groetjes en fijne dag

  7. Dacht het niet 😉
    Dat was eens en wel leuk om te doen zoals zoveel hobby’s die ik gehad heb…maar aan alles komt een einde en er komt altijd wel wat nieuws op mijn pad…dus de madonna mag op zolder blijven 🙂
    Trusten

Geef een reactie

