geniet de tijd , en let goed op :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
gister een leuk treffen gehad met Cat
we hebben een anderhalf uur gekletst
en ik heb haar kinderen ook ontmoet
Cat ff naar buiten voor een peuk ikke mee dus
komen we terug slapen de kinderen op 1 na die
lette op de handbagage
ik bracht hen tot bij de douane , met nog een zwaai
was het zij door naar Bremen
ik weer op huis aan

zo en dan nu vandaag
regenachtig weer
dus ik ben druk met mijn HH
mag ook wel weer een keer
 

ja er komt een tijd voor een ieder
ik sta er nooit zo bij stil
ik zie het wel of juist niet dus
 

  photo sized_Dia10_zps6705a028.jpg
ff op alleen lezen klikken

thee drinken ja doen we allemaal wel eens
dat het ook wel eens fout kan gaan weten we ook
maar zo fout
pppffftt
hihi

  photo tea_time_by_veronicapb-d4fcky0_zps5ee88bbd.jpg

 

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “geniet de tijd , en let goed op :)”

  1. Das finde ich klasse lieber Karel, dass du dich mit Cat getroffen hast.
    Deine PPS ist wunderschön und jetzt wünsche ich dir eine gute Nacht und dann einen schönen Tag.

    Liebe Grüße von Mathilda ❤

  2. Mogge Karel,
    Zo nu ook gelijk hier. Je had wel de keus in 1 van de 2 “Er komt een tijd” beide van Roosje, deze is prachtig en vol screen met een dikke 🙂 daar voor.
    Ook het filmpje is nog steeds leuk, en het word tijd dat ze dan ook aan de coffiepads een touwtje aan doen, dan weten de dames dat ook, als ze verkeert zitten. Leuk dat je Cat heb ontmoet, en werkeleijk alleen een zwaai.??? geloven wij dat.??? Oké, maak ook niet uit, als de ontmoeting maar leuk was. Voor mij weer een drukke dag, naar het ziekenhuis, en snel dat pest gips eraf. Zal haar5 laten weten was er niet goed aan was, zodat ze het nieuwe gips er nu wel goed omheen kan doen. Maatje 50 is wel wat erg groot, en zeker als je het niet gewend bent. Dan ook vrijdag weer naar het ziekenhuis, naar de cardioloog, dus dan ook weer eeen aantal uur de deur uit. Wens je een fijne dag, en rustiger als de mijne. Mzl.

  3. Och had je die ook graag gehad…iedere keer als ik de kleinkinderen gezien heb ben ik erna verkouden…maar zou die armpjes om mijn net en natte kusjes niet willen overslaan 🙂
    De kokkerel werd anders dan planning?
    Mzl en fijne avond

  4. Ja klopt het zou macaronie worden bij je…maar uitgesteld.
    Is ook makkelijk meenemen toch?
    Die schotel van mij is een recept uit de allehande van appie en zo lekker…
    In het weekend ga ik de appel/kaneel cake proberen maar die is van koopmans haha
    Die doe ik in een taartvorm en dan punten van snijden…wed dat die zondagavond helemaal op is..
    Hier ook nog niks nie blogje whahaha

Geef een reactie

