vrij – rust – genieten dus

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ik net thuis van het werk
ja dan zit ik altijd nog ff voor ik ga slapen
bekijk de mails en de reacties
en bedenk mij wat ik U eens zal voorschotelen
nu kwam ik laatst deze kiekjes weer tegen in de
mal gein bij photobucket
en zocht in de archieven op de externe harde schijf
naar iets wat er bij paste
volgens mij ben ik geslaagd
hihihi
wat vind U
?
 

  photo image00777-1.jpg

 

  photo image0012.jpg

ik geniet vandaag een 60+ dag
doe mak an en wat boodschapjes
en zie wel wat de dag
verder brengt

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “vrij – rust – genieten dus”

  1. Nee grapjas…je was er gewoon niet haha
    En je blogje tja wat zal ik er van zeggen…beide bekende, maar leuk om te delen dus anderen er maar van genieten…en jij van je ouwel*llendag…geniet ze
    Trusten

  2. Einen schönen Tag lieber Karel lustig der pps bin Abends schon immer was früher im Bett wenn ich so viel sitze ist das nicht so gut.Genrisse deinen Tag und ich schicke dir die Sonne.Gruß Gislinde

  3. Hoffe es klappt lieber Karel grüße sie dann lieb von mir,ja wenn ich den Tag viel Zitze tut meine Naht was weh daher lege ich mich freuher ins Bett die geht ja von undern bis zum Rücken,ist aber alles gut verheilt.Dir noch einen schönen Tag und liebe Grüße.Gislinde

  4. Ha je liet je ff gaan…doe dat morgen maar dan dat gaan grijnzzzz
    De ene keer staat er ik weet het nog niet de andere keer mopper je en dan heb je een date haha
    Moet niet gekker worden maar denk dat je het leuk vind…
    Zo nu is mijn bakkie leeg en gaan we ffkes naar bloemen kijken…doei

  5. Wij ook alweer binnen al is manlief nog bezig in de tuin…
    Mijn taak zit erop hj…dus ff rust bij de pc.
    Nee geen date volgens mij heeft ze een man of vriend bij…maar kan toch wel leuk zijn.
    Smakelijk en fijne avond…o en blogjes staan bij mij al lang klaar hihi
    Vanavond weer 3 stuks…en kronkels wacht ik op de 30 grijnzzzzz
    Mzl

  6. Hoi Karel
    ja wat laat maar wat voor jou een (wat) rustige dag was, was voor mij juist een te drukke dag, en kan haast niet meer lopen met die maat 50 (gips). Ga zo eerst maar eens wat rusten, en daarna nog het een en ander doen. Werk nog zat.
    Pssje is hartstikke leuk, en had deze nog niet gezien, dus zeker een 🙂 waard. Het filmpje is me wel bekend, maar heb er weer hartelijk om zitten lachen. Ach die papa’s toch, zoeken altijd naar een zwart sponsje, heerlijk. Ook deze is zeker een 🙂 waard. Wens je nog een fijne rest avond en waarschijnlijk welterusten voor later. Mzl.

Geef een reactie

