op een vrije dag naar SPl ;) to meet Cat

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
maar ik kan ook serieus zijn
via twee FB sites ben ik vaak wat terug in de tijd
en wat brengt dat mooie herinneringen naar boven
U weet ik verbleef een aantal jaren in Canada
niets dan fijne herinneringen
op 1 na

  photo toen-je_zps91539369.jpg

ff op alleen lezen klikken

nu vandaag komt er hopelijk nog een mooie
herinnering bij in mijn leven
een van mijn WP blogmaatjes komt naar Europa
en heeft een tijdje op SPL
en had mij al eens gevraagd , zou het leuk vinden
je dan te treffen , nu ik ben vrij en weet de weg
dat na wat heen en weer gemail staat het vast
nu hopen dat het klopt
ik mag niet voorbij douane
zij misschien niet de andere kant op
we wachten het af
wordt dus vervolgd

en heb ik een passend filmpje
of heb ik een passend filmpje
hihi

  photo eerste-indruk_zps1d4b75b3.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “op een vrije dag naar SPl ;) to meet Cat”

  1. hi Karel,
    even voor het slapen gaan hier alles bekeken.
    Dank je voor het delen van mijn ppsje, leuk om weer eens te zien,
    ik kijk nooit meer naar mijn gemaakte ppsjes.
    Viel mij alleen op dat de muziek te vroeg stopte, is me toch een raadsel,
    denk dat het aan de pc ligt.
    Hoop dat de ontmoeting morgen met je blogmaatje lukt,
    zou heel leuk zijn.
    Of het een passend filmpje is weet ik niet, kan alleen zeggen dat ik het hartstikke leuk vond,
    wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker,
    veel succes morgen,
    liefs Greetje

  2. Je hebt zeker een passend filmpje whahaha
    Was een bekende maar toch weer leuk 😉
    En je pps heel mooi maar wel harde woorden…zo van jij helpt mij niet dan doe ik het ook niet meer…zou zo nooit reageren.
    Maar goed het is meestal wel zo…oog om oog tand om tand…pffttt
    Slaap lekker en hou ons op de hoogte…als je toch moet wachten grijnzzzz
    ctrl c hj
    Mzl

  3. Einen schönen Tag lieber Karel schöne Musik der pps ist wieder schön fahre morgen nach meinen Arztbesuch an die Ahr wird mal Zeit das ich nach dem Rechten sehe.Hast du Cat getroffen?Liebe Grüße noch von mir.Gislinde

  4. Dus het was gelukt met de douane en de ontmoeting was daar…was het wat je ervan verwacht had en een bekende tegenkwam?
    Hoe dan ook is toch wel leuk…zo een afspraakje…geniet de rest van de dag…mzl

  5. Ojee een collega, dus heel schiphol weet nu van je date hj
    Zo groot daar en gelijk raak, dus ze zaten al op je te wachten…
    Mak an was het zo vermoeiend???

  6. Een tukkie dus…jij bent weer fit en kan de avond beginnen.
    Nu dat doen wij ook…we zijn weer bij voor deze week…nu 2 daagjes de hort op en weekend kan beginnen…mzl

  7. Ha ik vrees dat dat shoppen moet wachten tot na griekenland 😉
    Zit er niet meer in zoals nog zoveel andere dingen die in de planning zaten…
    Maar goed een dag heeft maar 24 uur en een paar ervan slapen is ook wel goed haha
    We zien het allemaal wel…we gaan niet stressen hoor…
    Ojee opletten dan en ja met zo’n weer kan het snel mis gaan…hier is het meestal door de snottebelkusjes haha…mzl

  8. Mogge Karel
    Ja weer eens te laat, maar kan ook niet alles bijhouden. Beetje te druk.
    Afspraken gemaakt voor donderdag en vrijdag, ziekenhuis, voor vervoer, enz.
    Ppsje is nog steeds prachtig, en staat op m’n leven geschreven, zowel het begin als het eind van de tekst van Blauwhartje. Ik ben niet iemand die mijn rug toekeert, tegen wat me is aangedaan, maar voor een tweede keer helpen, kunnen ze dus wel vergeten. Deze pps is zeker een hele dikke 🙂 waard. Ook het filmpje is bekend, maar altijd weer leuk, wanneer je iemand niet mag, dan trek je gewoon een ander gezicht. Ook van mij een 🙂 voor het filpje. Ik heb uit de reactie begrepen van Nellie dat je kennissen zijn aangekomen en dat jij geen probleem had met de douane, dat is heel prachtig en leuk voor je.
    Zal gelijk doorgaan naar je volgende blog, anders word het weer een dag later. Mak an en mzl

Geef een reactie

