wens U een zonnige zonag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ben je een weekje vrij
maar binnen een uurtje is het alsof je niet weg was
wat een P herrie en stank
en ja echt druk , je kan wel zeggen
het seizoen is begonnen
zag ik de laatste dagen weinig nieuws
nu je mist er ook weinig aan
oorlog en ellende
er zijn mensen denk ik wel eens
die willen geen vrede
onderstaand ziet U wat er bij mijn
Pake en Beppe in de gang hing
nu er is sinds zeg maar 5 mei 1945
nog niet 1 dag geweest dat er niet ergens oorlog was

  photo gebroken_geweer.gif

en nu nog maar weer ff lachen
om die vreugde brengertjes
ja ik had een week lang er eentje staan
en ik wed dat U heerlijk mee gelachen heeft
ja toch
hihi

  photo photo1.png

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “wens U een zonnige zonag”

  1. Mensen leren het ook nooit hè…mijn favoriete nummer van John Lennon en lezen kan die kleine whahahaha…prachtig je hele serie…bekende maar toch weer leuk om te zien.
    Oja en beet bij de viskraam?
    Trusten moatje

  2. Mogge Karel,
    zou het ooit vrede kunnen worden over de hele wereld.? Ik geloof er niet in. Je maakt het zelfs bij je in de buurt mee, 2 krijgen er ruzie, en ze halen de hele familie erbij, dan ook nog de vrienden enz. en daar begint het gedonder al. NEE, het zal nooit en zeker niet overal vrede worden. Maar toch een 🙂 voor het zetten van deze bijzondere pps. Je zou het aan het filmpje niet zeggen, omdat dat heel leuk is en prachtig dat kletsen van dat ventje. Daar krijg je zeker een dikke 🙂 voor. Mzl

  3. Hallo lieber Karel wünsche dir einen schönen Sonntag ein sehr schöner pps und schöne Musik.Hab noch einen schönen sonnigen Sonntag bin gleich weg.Lieber Gruß Gislinde

  4. Ha die Karel,
    even tussen alle bedrijven door je hele mooie ppsje bekeken, er zal altijd wel ergens op de wereld oorlog zijn, tevens heb ik een onwijs gaaf filmpje gezien,
    fijne zondag verder, nu nog even naar Nellie gaan, lieve groetjes en tot morgen, Greetje

  5. Ja karel en denk toch dat eenieder dit lied wel kent…
    Ha de spijkers rond laten gaan vandaag waren het tegeltjes stuk slaan…hihi
    Fijne rest van de avond

Geef een reactie

