wens U een fijne zaterdag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
mijn lange weekend zit er weer op
ik mag weer drie dagen gaan werken
U nu maar ff genieten van een fijn weekend
als die wordt als die van mij de afgelopen dagen
heeft U een pracht weekend

ik lees en zie de laatste tijd ook veel
zeg maar geschiedenis
en dus bij het zien van deze pps
een plaatje uit die geschiedenis

  photo 031.jpg
ff op alleen lezen klikken

en nu nog maar weer ff lachen
hihi

  photo amazingly-cute-baby1.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wens U een fijne zaterdag”

  1. Een verrassende pps…erg leuk al die verschillen en ja dan dat filmpje…haha is dat even schrikken… 😉
    Lach me rot…kende deze nog niet en ook de pps niet. Trusten

  2. Mogge Karel,
    PPS is heel mooi ook al is hij lang, maar dat zijn we gewend van Nubia, maar hij is ook erg interessand, en heel zeker een BIG 🙂 waard. Ook het filmpje, wat mij wel bekend is, is elke keer weer lachen en ook goed voor een mooie 🙂 . Ik weet zeker dat ik hem eens hebt doorgestuurd, alleen onder een andere naam, dus kan hem niet zo ineens vinden.
    Het oplossen van het gips werd dus een hopeloze zaak. Ze mochten er bij de dokter niet naar kijken, laat staan aankomen. En naar het ziekenhuis met zieken vervoer, moet ik minuimaal 24 uur van te voren bellen, dus zou pas dinsdag worden, dan kan ik ook wachten tot donderdag, lijkt mij. Dus zelf maar naar een oplossing gezocht en snel gevonden. De witte sok (omhulsel) die ze er omheen doen voor de kou, even eraf gehaald, en zag de gipsrand die de moeilijkheden brachten zitten. Ik had nog zo’n stuk omhulsel liggen en deze tussen het gips en m’n tenen gedaan, en opgelost was alles. De vorige keer zat het een stuk fijner, als deze keer, door dezelfde dame. Ze heeft er nu maat 50 van gemaakt, en dus kan ik niet met mijn benen omhoog zitten, onder het bureau. Zal ze het donderdag ook wel verttellen, dat het zo niet goed gaat. Mzl.

  3. Einen schönen Samstag lieber Karel was für ein toller pps aber etwas lang aber schön,ich Backe kleich Kuchen und habe etliches zu tun genisse den Tag.Und ein schönes Wochenende für dich.Gruß Gislinde

  4. goede morgen Karel,
    wat een prachtige gevarieerde pps, hier heb ik van genoten,
    het filmpje vond ik ook kostelijk haha….
    We krijgen een paar mooie zonnige dagen volgens de berichten van L1,
    weet niet welke diensten je hebt, probeer er toch als het kan een beetje van te genieten,
    liefs en bedankt voor het mooie kaartje, Greetje

Geef een reactie

