vandaag = rustdag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
dat was gister een leuke dag Rotjeknor
goede reis er heen , en Heinz heeft weinig hoven lopen
de rondvaart is in goede aarde gevallen
helaas was het wat nevelig
en dus werd besloten de Euromast
te laten als ie was
ipv daar om hoog zijn we heel Rotjeknor
door gegaan met de tram
en ze vonden het een mooie stad
zeg maar kwart over zes weer thuis
en dus weer een lange dag
heeft Gitti nog weer wat asperges op een
andere wijze bereid
perfect
zij zijn net naar boven
dat ik zal eens zien of ik U nog iets moois kan
voorschotelen


 photo Insecten5.jpg


ff op alleen lezen kliken
 

en nu nog maar weer ff lachen
hihi

  photo download.jpg

vandaag wordt een rustdag
en is het plan om naar Spakenburg te gaan
met de auto
ik zie wel hoe het verloopt

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “vandaag = rustdag”

  1. Spakenburg hier we come hj
    Jullie hebben een vreemde manier van rustdag houden hoor…
    Dat snoetje van die kleine en aanhouden maar haha…nu insecten zou niet mijn eerste keuze zijn geweest…maar goed nog even en we eten ze 😉
    Oja je was te vroeg de blogjes stonden er nog niet hihi
    Trusten

  2. Moggen Karel,
    zo dus een gezellige dag gehad in ons Rotjeknor. Fijn dat het toch goed gelopen is met Heinz, en dan ook nog met de tram door heel Rotterdam. Heel veel nieuw hé, maar ja kan ook niet anders. Wat nog was blijven staan van na de oorlog, heeft toch wel een klap gehad, en was ook aan vevanging toe.
    Ja het ppsje is heel mooi en daar geef ik een 🙂 voor, Maar ook het kindje met het zuur gezichtje maar toch blijven proberen is heel leuk om te zien, en dus zeker ook een 🙂 waard. Vandaag dus een rustige dag, en voor mij een ziekenhuis dag. Wat weer niet opschiet met de mails klaarmaken, dus maar kijken wanneer ik weer een pertij(tje) kan sturen. Jij knorren, en ik ga nog even door. Van m’n nieuwe blogjekomt ook al niets. Komt tijd tekort. Mzl.

  3. Hoi Karel
    ..wij zijn zo ook de deur uit…eens kijken wat de opa en oom gemaakt hebben in de tuin…op foto ziet het huisje/glijbaan er gezellig uit…
    Ha dochter moet er alleen aan wennen want Robin denkt dat hij dat ook al kan en klimt zo de trap op haha…dus voorlopig niet alleen in de tuin.
    Marijn was door het dolle met zijn cadeau…nu dat van ons nog…ben benieuwd. Hot wheels stond boven op zijn verlanglijstje…en ja daar ben je opa en oma voor haha….groetjes en fijne dag

  4. Einen schönen ersten Mai schöne Fotos von der Natur,heute haben wir es auch mal schön in Köln soll aber Regnen.Wünsche dir einen schönen Tag.Grüße von mir.Gislinde

Geef een reactie

