na een pracht dag op naar nog zo een

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
gister een mooie dag gehad in Amsterdam
Rijksmuseum was zeer de moeite waard
en ze waren dan ook blij dat het dit keer goed verlopen is
na een koffie , op weg naar het centrum , zouden we in de
Regelursdwarstraat Indonesisch eten bij een zaak waar zij
 jaren terug eens waren
nu niet dus
Bert gebeld en die gaf wat tips , wij ondertussen met de tram
 naar de Dam en vandaar richting Nieuwmarkt
telefoon Bert met een paar namen en nadien berichten
met ook de adressen , dichts bijzijnde op het
Rembrandsplijn en ja hoor die was perfect
bij half tien waren we thuis

nu iets moois voor U

  photo IMG_zps14f38a10.jpg

en ja vandaag dus naar Rotterdam
staat ook al jaren op hun lijstje
een haven rondvaart en de Euromast
nu ik deed dat twee jaar terug en kan het
dan ook wel aanraden
jammer is dat Heinz niet goed meer ter been is
dus het lopen neemt veel tijd
komt goed
 

en nu nog maar weer ff lachen
hihi

  photo lachen_zps8a621283.gif

 

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “na een pracht dag op naar nog zo een”

  1. een volkomen mooi nieuw ppsje voor mij en een geweldig lief aandoenlijk filmpje Karel,
    geniet van jullie dagen, ook in Rotterdam, zeer de moeite waard,
    veel liefs en een goede nachtrust toegewenst, Greetje

  2. Jammer hè dat het lopen niet meer zo goed lukt…ja ouderdom komt met gebreken.
    Zal dan ook wel erg vermoeiend zijn zulke dagen. Maar goed jullie genieten en daar gaat het om toch? En nee ik ga niet klimmen en do gaan we weer.
    Ha de volgende staat al klaar voor de opa…huisje bij Daan in de tuin…maar goed dat is in ieder geval dichter bij huis.
    Trusten en morgen weer veel plezier…geniet ervan.

  3. Mogge Karel,
    Zo voor ik wat gaat slapen nog even een reactie. Prachtig ppsje, maar zo zie je het alleen van bovenaf. Als je daar rijd zal je er wat minder van merken. Zeker een 🙂 waard. Ook het filmpje is hartstikke leuk, je gaat vanzelf mee lachen. ook daar een 🙂 voor. Zo jullie gisteren een leuke dag gehad, en met wat tegenstubbelingen toch een eethuis gevonden. En vandaag naar mijn geboortestad. Ik weet niet of je gisteren de tip had begrepen, maar dan had het lopen, zeker voor heinz een stuk beter gegaan. Ik kan er gratis op de boot, met m’n Rotterdampas, en had jullie op het station op kunnen halen, en ik mag hem ook nog bij de boot plaatsen, vanwege mijn invalideparkeerkaart.
    Ik zal nog wel eens gaan, maar zie wel of ik iemand vind die samen wil gaan.
    Busje is trouwens zonder problemen en extra kosten goedgekeurt. Dus alleen de keuringskosten. Maak het gezellig vandaag en mak an met Heinz. Mzl

Geef een reactie

