en dan gaan we naar de ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
maandag Uw weekend weer gedaan
ik mag nog ff verder gaan
hihi
vandaag komen mijn logétjes voor wat nachtjes
dat ik ben minder online
maar zal aan U denken hoor
beginnen we vandaag met een lekkere en gezonde
creativiteit
 


 photo 62324_1377454479171966_862943678_n.jpg
 

en gaan dan waar naar toe
kijk het filmpje en let op het eind op
wat er wordt gezegd
hihi

  photo c428aed0-6d3a-012f-8eb5-005056960006_zps1f56cc5b.jpg

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “en dan gaan we naar de ?”

  1. Ja karel smaken verschillen maar iedereen mag er van vinden en zeggen wat ze ervan denken.
    Was mij niet eens opgevallen die achtergrond maar klopt nu zie ik het ook en is storend bij de mooie foto’s….Veel plezier morgen in de speeltuin hj
    Trusten

  2. Mogge Karel,
    een van deze ppsjes komt me bekend voor, kan hem niet vinden onder deze naam, en kan er best ook iets anders uitzien, maar hij is wel creatief, zeker een 🙂 waard. En het filmpje, me wel bekend blijft ook altijd wel leuk, ach die arme agente zo in de maling te nemen. ook voor deze een big 🙂 .
    Ja voor mij weer een drukke week. vandaag m’n maatschappelijk werker, kijken of hij nog wat bij de gemeente heeft berijkt. Dinsdag auto keuring, even duimen graag, dat er niet te veel kosten aan komen,. Woensdag naar het ziekenhuis, naar chirurgie, kijken of werkkelijk die nagel er af moet, daar ik er geen pijn meer aan heb, en de ontsteking weg is. Doderdag terug naar het ziekenhuis, voor het gips eraf, kijken en nieuw gips er omheen, en als de operatie doorgaat van woensadag, ook het verband verschonen van m’n teen. Tot op heden vrijdag vrij, ppppffff. maak jij er met je kennissen een fijne week van, Ik zal ook nog wel eens schuitje gaan varen op de Maas. hihihi Mzl.

  3. goede morgen Karel,
    een hele smakelijke en creatieve voorstelling, zag er allemaal lekker uit.
    Het filmpje vond ik gewoon te gek.
    Maak er leuke en gezellige dagen van met je visite,
    lieve groetjes,
    Greetje

  4. Hallo lieber Karel Danke dir wünsche dir einen schönen Tag war auch weg aber das Wetter war nicht so gut bin daher was früher zurück schöner pps sehr kreativ und schön.Ich wünsche dir schöne Tage auch für deinen Besuch.Eine gute Woche für dich Gislinde

  5. En heb je me bevrijd uit de spam?
    Het is toch ook altijd wat hè…is het niet op blogger dan hier…maar zie de reactie niet staan dus zit ik er vast nog in…of moet je die goedkeuren whahaha…en dat deed je al met de reactie…toch?
    Mzl en veel plezier in de speeltuin 😉

  6. Nu op naar het rijksmuseum morgen en afsluiten met een gezellig etentje…klinkt lekker.
    Hier zal het rustig zijn…alleen thuis en ja die kasten hè…1 klaar morgen verder.
    Fijne avond

Geef een reactie

