dagje Amsterdam

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ik kon gister mooi nog wat klusjes klaren
mijn bezoek kwam halverwege de middag aan
en we hadden een fijne verdere dag
een heerlijk gegeten

de dinsdag is weer daar
en vandaag gaan we naar het Rijksmuseum
en op de weg terug willen zij graag Indonesisch eten
komt ook wel goed

zij zijn net naar bed en ik maak nog ff dit blog
opdat U mij niet helemaal mist
hihi

  photo national_geographic_02_zps6b2fc204.jpg
ff op alleen lezen klikken

ik heb geen kleinzoon
maar als ik een andere kind volgend jaar
mijn pensioen laat zien
dat ie net zo lacht
ik vind het een pracht
hihi

  photo babylach_www-animaatjes-nl_zps6681fa21.gif

 

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “dagje Amsterdam”

  1. Nee ik ga verder met waar ik gebleven was…vuilniszak ernaast en uitzoeken maar 😉
    Ja wat weg kan dan….en de rest opnieuw indelen zomer en winterkast…
    Een prachtige pps met wel heel bijzondere foto’s
    En ja het filmpje kende ik al maar werkt wel aanstekelijk 🙂
    Trusten

  2. Zeldzaam mooie Nat.Geo. foto’s Karel (heb er ook nog een deel op de pc staan,
    moet ik t.z.t. toch maar eens iets mee gaan doen).
    Erg leuk dit lachende kind, krijg jij toch een vet pensioen zeg, het is je gegund hoor!
    Veel plezier in Amsterdam, Rijksmuseum moet schitterend zijn, en lekker eten,
    welterusten Greetje

  3. Mogge Karel,
    Zo je logees zijn er toch. En op de dag naar het rijksmeseum en dan nog lekker Indonesisch eten ook nog. Kan niet op hé. Alvast van het komende pensioen. hihi. PPSje is prachtig, ook al zijn de teksvakjes hier en daar wat te klein, maar dat mag de pret niet drukken, hij is zeker prachtig en goed voor een prachtige 🙂 . Filmpe is natuurlijk wel bekend, maar heb toch mee zitten lachen, ondanks dat het pensioen niet om over naar huis te schrijven vals, maar die schaterlach is prachtig, en dus ook een dikke 🙂 waard.
    Ik ga vandaag wat anders doen. Nee geen ziekenhuis (dat word morgen) maar wel de keuring van m’n busje. Een buurman rijd me daarheen, en hopen dat er niet te veel kosten aan verbonden zijn, graag even duimen.??!!!
    Wens jullie een fijne dag toe, en veel gezelligheid. Mzl

  4. Ja zal voor jou ook wennen zijn constant mensen om je heen…vermoeiend hè hj
    Mijn planning is aardig gelukt vandaag…en o wat was die marijn blij met zijn eigen huisje.
    Nu morgen kinderfeest en do gaan wij weer…dan is die namelijk echt jarig.
    Dus vermaak me prima…mzl
    Trusten en slaap ze

Geef een reactie

