ik zou zeggen neem een ballon en ga spelen in de mooie natuur

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
en genoten van de koningsdag
ik had wat pech , wilde om een jack
maar alles was dicht
gebeurd vaker hoor met dat soort dagen
en de reden is heel simpel
ik sta niet stil bij deze dagen want bij ons op het werk
gaat alles gewoon 24/7

nu wat anders België is als Nederland
ongeveer zo groot als een postzegel
ja toch
maar wat leeft er een rijkdom aan mooie fauna
kijk en geniet

  photo Stamp-for-Associations-Grouse---Korhoen---Tetras-Lyre_zps9d8e3e1f.jpg

wat anders meer voor de lach
omdat er anderen schrikken
🙂
als een soort van
lucht aquarium

  photo airswimmer-logo-groot_zps63e9ea5c.jpg

ik vandaag nog weer iets in m’n huisje doen
en wie weet nog ff de tuin in ook

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “ik zou zeggen neem een ballon en ga spelen in de mooie natuur”

  1. … happy gardening, Karel … any pics? I can’t wait to garden again … the ground is still frozen here at this time, but come May 20th or so … I’ll get my fingernails dirty again … smiles. Love, cat.

  2. Wow een pracht pps van dat postzegellandje…grappig want ik heb ook vogels in concept staan…en ja die laatste hoop op een iets andere bezoeker op ons volgende feestje 😉
    Trusten slaap wel…again haha

  3. Mogge Karel,
    Een heel mooi ppsje, die ik nog niet kon, maar dacht wel eens zoiets over Nedelend gezien te hebben, maar wat daarvan de titel was, weet ik niet meer. Maar die vogels zullen de grenzen ook niet kennen, en ze gewoon over vliegen. Een mooie 🙂 voor deze. Het filpje kon ik al, maar wat heb je er een mooi plaatje bij gevonden, wat zeker ook een 🙂 waard is.
    Zo nog even naar Nellie toe, en dan maar mijn bedje opzoeken, en op de dag weer verder aan de amils. Daar weer druk zat mee. Wil ook nog kijken of ik tijd kan maken voor een nieuw blog.?? Fijne dag en mak an. Mzl.

  4. ik houd het rustig vandaag. Geen vogels spotten of ander leuks in de natuur. gewoon thuis uitrusten. Ik had enkele sociale contacten gisteravond en die gaan niet in je kouwe kleren zitten.
    groetjes en fijne zondag.

  5. goede morgen Karel,
    een erg mooi ppsje met prachtige vogels, zeer zuivere beelden
    en een hartstikke leuk filmpje, was nieuw voor mij.
    Vandaag nemen we een rustdag, beetje luieren, het weer nodigt ook niet uit om iets
    te ondernemen, fijne zondag toegewenst en bedankt voor je mooie plaatje, Greetje

  6. Nu denk dat Marijn er niks op tegen zou hebben…heeft zelfs vorig jaar zo een rubberen geval gekregen om in het water mee te spelen. Ziet er eng uit haha…
    Nee morgen eerst bejaardenfeestje…schoonzus is jarig.
    Wanneer ik ze plaats weet ik nog niet hoor….staan er genoeg op de plan.
    Mzl

  7. Als anderen dat zeggen denk ik gelijk ojee…niet dezelfde whahahaha
    Maar valt best mee en we zitten niet zo vaak in elkaars vaarwater…
    Ja die zou de dag van zijn leven hebben met een bestuurbaar visje haha
    Mzl

  8. Wat moet ik in een speelgoedwinkel…voorlopig genoeg nieuws om te spelen 😉
    Klop er is ook zoveel keuze…maar als de blogjes al ingepland staan minder leuk als dezelfde tevoorschijn komt haha…en ingepleand staan ze al t/m juni grijnzzzz
    Erg hè…zover in voren…maar op kronkels zie ik het met de dag aan…de rest is klaar.
    en nu hoppa naar buiten van de zon genieten
    Mzl

  9. Nee ik bedoelde de racebaan die Marijn krijgt…maar je zegt het Daan heeft heerlijk gespeeld met de nieuwe spulletjes…
    Ja natuurlijk ben jij bezig met je gasten…maar als die met de kippen op stok gaan heb jij nog alle tijd om je blogjes te plaatsen…toch?
    Geniet je avondje…of toch een tukkie?

  10. Ha komt goed uit hj ik ook wat minder…morgen feestje…dinsdag speelhuisje opbouwen bij Marijn. Zijn cadeau van de paps en mams en donderdag jarig…dus wij zijn ook bezig hj
    En of ik dan aan jullie denk haha is de grote vraag…
    Ben de Warrior aan het kijken…zal weer terug richting bank…mzl

  11. Boomhut zonder boom in de tuin is een beetje moeilijk hè…maar een huisje op stelten zeg maar…zandbak eronder en trap om naar boven te klimmen…glijbaan om eraf te gaan…enz…
    Tja en dan moet het iemand in elkaar zetten natuurlijk…dus broer en opa gaan dinsdag klussen…
    En de volgende is bij Daan in de tuin…je ziet het opa wordt aardig bezig gehouden hj
    Mzl

  12. Ben je mal zoveel is er niet anders dan vroeger…wij bouwden de hutten zelf…maar dat doen ze nu ook nog hoor…Marijn gaat veel met de ouders de bossen in en kamperen op de oude manier…en dan is het echt zoeken in een maisveld en takken sjouwen en klimmen over boomstammen…
    En hij moet nog 5 worden. Wens je een goede nachtrust…trusten

Geef een reactie

