wat U ook doet , geniet er van

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
net thuis van het werk zit ik hier om 00:15
ik heb nu een weekje vrij
en ja dat maakt blij
krijg bezoek uit Bonn , zij willen naar het rijksmuseum
en een rondvaart door de Rotterdamse haven
staat ook nog steeds op hun verlang lijstje
of het allemaal gaat lukken
geen idee

ja en dan hier , ik heb niets voor bereid
zal eens kijken

 photo Ice-skating_zps0bdd67e1.jpg

ja indien mogelijk laat de natuur U betoveren

vandaag heeft als ik het goed heb meegekregen
Willem een feessie , wilt U wedden dat ie het met zijn
meissie viert , nu ik win want dat doet ie dus
klik maar eens op de blauwe letters hier onder



het liefdespaar van de dag

en leek het wat
ik laat het hier bij
sluit af en ga lekker meuren

wens U een fijne dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “wat U ook doet , geniet er van”

  1. Ha de bovenste vond ik ook in de mail en ook je liefdespaar kende ik al….hoe verzin je het…dus prachtig en goed voor een big smile…
    Meuren is bij ons stinken…denk dat je gaat slapen…trusten

  2. Mogge Karel,
    Beide vond ik ook in mijn POSTVAK UIT. hihihi Voor het blogje, want je moet het toch maar weten om het leuk te brengen een dubbele BIG 🙂 🙂 .
    Zie ik nu wat fout staan in de bovenste naam van de pps, voor Alex en Maxima.??? Staat daar nu “Bed over en in de natuur”, ja dan moet het ook met tegenwind lukken. hihihi. En ook nog eens een vrije week, ken niet op hé. Veel plecier dan in de week. Word voor mij weer een drukke week. 3 maal ziekenhuis, en ook nog de keuring van mijn wagen. 4 dagen dus bezet. Mzl.

  3. I have 5 days off work as well … smiles … just listening to my favourite radio station … ckua.com … Friday Night Blues Party is on … so sweet … wishing some nice days off, Karel … Love, cat.

  4. Ha je weet ik neem niks zomaar aan dus ff gegoogeld…en weet je je hebt gelijk whahaha
    Maar hier in het brabantse heeft het maar een betekenis en dat is stinke(rd)n
    Groetjes en fijne dag

Geef een reactie

