vreemde snuiter ! wie ik ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

U kent ze vast wel

van die luchten dat U zegt

oh wat mooi of ojé daar komt gedonder

maar eigenlijk zijn ze altijd mooi

ook al zijn ze soms beangstigend

  photo media_xll_1771762_zpsb77e0f08.jpg

en zo zijn er wel meer dingen waar van U zegt

dat is heel appart

  photo Afbeelding1_zps92cc2af5.jpg

“men”

zegt ik ben als die lucht

en zeker als die vreemde snuiter

wat vind U

wens U een fijne dag

 

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “vreemde snuiter ! wie ik ?”

  1. Ha vreemde snuiter…al staat er een vraagteken achter haha
    Zie bij de reacties ook wel vreemde snuiters…
    Het zijn mooie ppsjes met wel heel veel mooie plaatjes…maar zie vele liever op foto dan in het echt grijnzzzz
    Dus jij was het raam om een reactie te zetten kwijt…dan was het gewoon bedtijd 😉
    Fijne werkdag

  2. Einen schönen Freitag lieber Karel ein schöner pps mit vielen schönen Bilder,ich wünsche dir schöne freie Tage hoffentlich hast du schönes Wetter wenn dein Besuch kommt ich wünsche es dir.Auch ein gutes Wochenende für dich ich bin übers Wochenende weg,und erst Diestag wieder da Liebe Grüße Gislinde

  3. Mogge Karel,
    Kandeze even niet in m’n postvak in vinden, maarzal wel in een map verdwenen zijn. Ook deze ppsjes zijn me bekend, maar het kan niet altijd feest zijn, toch. Voor het blogje toch een dubbele 🙂 🙂 voor jou. Zag ook dat je al een nieuw blog had staan van vandaag, maar het bericht heb ik nog niet geziern, maar gaat er wel gelijk even kijken. Mzl, hier.

Geef een reactie

