2 fijne vrije dagen waren het

0mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

ook mijn vrije dagen weer gedaan

maandag was een rustdag

dinsdag was ik een stukje wandelen

klik hier op

als U wilt zien waar ik liep

hihi

katten en hun baasjes

ik denk voor velen van U wel iets herkenbaar

geniet er van

  photo Cats20and20thier20humans_zps40105ad6.jpg

ff op alleen lezen klikken

ik maakte gister onderstaand fototje

van een mooie kudde koeien in de wei

en komt dat nu ff mooi uit bij deze pps

wederom geniet er van

  photo Wandeling22april18_zps4e0f9d99.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

wens U een fijne dag

liefs

Karel


Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “2 fijne vrije dagen waren het”

  1. Mogge Karel,
    Toen jij gisteren je berichtje schreef zal ik ook al aan de koffie. Bloedprikken begint om 8.00 uur. was toch op het dokterscentrum en dus gelijk wat geregeld voor de dag NA dat ik aan mijn teennagel bent geholpen. Nee lopen doe ik niet door het ziekenhuis, dat haal ik nooit, en zeker nu niet, rij wel met de scoot. maar heb 2 afspraken op één dag tesamen kunnen krijgen, en niet heen en weer, snel een bak koffie, en weer terug.
    Ik vind het vreemd dat ils ik op de link “klik hier”klikt, dat ik dan alleen in MIJN Onedrive komt, en niet in die van jou. Klik ik op jou Onedrive (rechts boven) dan kom ik er wel op. Als ik het zo bekijk heb je weinig gelopen, maar in het gras gelegen, schaapjes en anderre dieren tellen, zo ook op de laatste pps, welke een nieuwe voor mij is en zeker een dikke 🙂 waard is. De andere (eerste) is een bekende voor me 🙂 maar zeker ook haar 🙂 waard.
    Zal vandaag weer aan het ziekenhuis bezoeken beginnen. Heb een speciale lange strippenkaart daarvoor gekregen. voor deze week, vandaag en morgen. Mzl.

  2. goede morgen Karel,
    Erg leuk dat ik hier een pps tegen kom van Luci Metternich met digitale foto’s van Irma Kok,
    ben met beiden heel goed bevriend en de eerste presentatie vond ik lief en aandoenlijk,
    ofschoon ik geen kattenfan ben.
    Graag wil ik je ook nog bedanken voor je mooie reactie en wens je een fijne (werk)dag toe,
    liefs Greetje

  3. Mogge Karel,
    ben ik nog even. Natuurlijk had ik het begrepen over het lopen, maar we kunnen alkaars grappen nu wel een beetje. Ik ben nu juist even bij Greetje geweest, en lees daar nog even wat ik heb geschreven. Dat zou ik heel fijn vinden. Werkse maat, maar mak an hé. Mzl.

Geef een reactie

