nog lente en wat kan die mooi zijn hé

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

nu het voorjaar zo vroeg kwam

is het in de bollen industrie

en zelfs de bloemencorso’s konden het wel

moeilijk krijgen las ik

vandaag zon en weinig wind

fiets ik ff de polder in om te zien of de

tulpenvelden daar nog zijn

  photo Lovely20Colors20of20Spring_zps7fe55ea8.jpg

ff op alleen lezen klikken

in de serie plaatsen in de wereld

zijn we bij de w

en ja dat brengt mij bij

Wenen



 photo kasteel-belvedere-wenen-g_zps0c4048f1.jpg

ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “nog lente en wat kan die mooi zijn hé”

  1. Arabie hoe kom je daar ineens weer op…
    Lente in de tulpenvelden was het toch?
    Nu de ppsjes zijn weer goed gekozen…vooral de bovenste is erg mooi om te zien…alweer whahaha
    Trusten

  2. een hele mooie lentepps met mooie beelden Karel, jammer dat die zo lang was met 101 foto;s,
    van de tweede van Wenen heb ik goede herinneringen aan, die reis hebben wij (voor het eerst zonder kinderen) gemaakt toen wij 25 jaar getrouwd waren, een beetje nostalgie hahaha….
    Wens je voor morgen een hele fijne fietsdag toe, geniet er van, liefs Greetje

  3. Ha ik dacht dat je van luc afkwam iets anders kon ik er ook niet van maken…pfftt
    Raar manneke ben je toch soms…
    Maar goed…ga zo afsluiten en foetsie…mzl en geniet je dag zover het lukt.

  4. Ach Karel, ik ben nog niet klaar met de installatie van de bestanden van m’n ouwe op m’n nwe computer. Ik moet eerst een harde schijf lenen om alles er op en vervolgens over te zetten. Anders duurt het allemaal veel te lang. Dus ik open de pps-jes nog maar niet. (Het vrolijk door de tulpen rondspringende meisje heeft natuurlijk wel een glimlach op mijn gezicht getoverd.)

    Maar ….. het is een stralende dag, dus daarom niet getreurd, het hemd hoog opgebeurd en vrolijk door de kamer rondgesprongen. Nou ja, ga natuurlijk lekker wandelen met mijn grote kameraad Diesel.
    En ik wens jou ook een fijne dag.

  5. Hallo Karel,
    blogje en berichtje toch gevonden. Zat in een verkeerde map, Sorry hiervoor, maar ben een beetje doorgedraaid.
    Maar dan toch nog even een reactie voor ik zo naar de dokter zal gaan.
    “Lovely Colors of Spring” een pracht van een ppsje en heel zeker een dikke 🙂 waard.!!! En dan “Wenen – Oostenrijk” ook een super prachtige pps.
    Ben je er al eens geweest.?? een pracht stad, ben er vele malen geweest, en me hart daar verloren. Voor deze een superdikke :). Heel prachtig, om weer terug te zien.
    Jou reactie gelezen, en zal proberen in het weekeend alle reacties te beantwoorden. Maar zit ook met bergen nieuwe mails, dus moet een keuze maken.
    Pluk de dag maat. Mzl

Geef een reactie

