lief en nat

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes de nachtdiensten weer overleefd
gister goed geslapen en dus is de omschakeling
een fluitje van een cent
maar ik zal vandaag geen grootse zaken ondernemen
nee ik ben zo rustig en lief als een kitten
zie ik woensdag wel weer

  photo bassie2063.jpg

in de serie plaatsen in de wereld
zijn we bij de V
van veel water
🙂


 photo venetie-blank-onderwater-Getty.jpg

 

wens U een fijne dag

groet

karel

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “lief en nat”

  1. Mogge Karel,
    2 mooie ppsjes, de eerste goed voor Corry. 🙂 En de andere zal ik op de eerste verdieping moeten gaan staan, daar ik nooit de kans hebt gehad om te leren zwemmen. Pootje baden gaat nog, en tot mijn hals in het water, zal ook zeker geen probleem zijn, als ik maar grond onder mijn voeten voelt. 🙂
    Over voeten gesproken : de eerste uitslag is binnen, dat mijn nagel van mijn teen eraf moet, en dat had vandaag gekund, maar daar ik niemand heb om terug te rijden (dat mag ik zelf niet) gaat het (even) niet door. Nieuwe afspraak voor 29 april, dus nog 14 dagen langer pijn lijden, en dan maar hopen dat ik iets of iemand hebt gevonden die mee wil rijden, om terug te rijden. Helemaal balen, omdat ik anderhalf uur later voor de orthopedie er toch ook moet zijn. Had her één met het ander kunnen combineren. Ben hier totaal niet blij mee. 😦 Fijne dag voor jou. Mzl.k

  2. Lief en nat, de juiste tekst gekozen Karel.
    Mooie poesjes en een pracht Venetie onder water
    pff….. moet er niet aan denken dat zoiets hier zou gebeuren.
    Hoop dat je een mooie dag hebt gehad
    en wens je voor nu een hele fijne avond toe,
    liefs Greetje

Geef een reactie

