de wereld vol met kleur en toch zo aan het veranderen

mogge blogmaatjes
en wie anders mijn blog bezoekt
het is nog zondagavond
en toch zeg ik het volgende
🙂
inmiddels is het maandag alweer
en ik dus de nachtdiensten weer overleefd
en kan ik na vandaag te zijn omgeschakeld naar
het weer kunnen slapen in de nacht
gaan genieten van prachtige kleuren in de natuur
geniet U zo ff mee
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/colors.pps
in de serie plaatsen of plekken op de wereld
zijn we bij de U aan gekomen
en ik heb hier een prachtige van
de Wereld neer gezet
daar ik er geen met een U heb
maar deze bevat eigenlijk
het hele alafabet
en meer
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/DE%20WERELD%20-%20GREETJE.ppsx
 ff op alleen lezen klikken
geniet de dag
liefs
karel
Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “de wereld vol met kleur en toch zo aan het veranderen”

  1. Nu wilde net vragen wat die treincoupe tussen die mooie foto’s deed…maar dan zie ik dat we op reis zijn hihi…wat een rustgevende pps en mooie platen…en ja dan die van Greetje…bevat idd het alfabet met wijze woorden en ook hele mooie platen…
    Dus op naar urk voor de nieuwe pps grijnzzzzz
    Je hebt toch een paar dagen vrijen foto’s maken kan je ook…mzl

  2. Hartelijk dank Karel voor je pps van mijn “Wereld” te plaatsen, lief van je.
    Was gisteren en vandaag tussen alle bedrijven door bezig met een nieuwe ppsx
    en heb hem zojuist op mijn blog geplaatst.
    Het wordt nu bedtijd en tot mails, liefs Greetje

  3. Mogge Karel,
    2 mooie of te wel prachtige ppsjes. Mooie colors, is heel mooi, en de wereld van Greetje is prachtig voor beide een glinsterende 🙂 🙂 .
    Deze week veel te doen qua ziekenhuis. lees dat maar even op de blog van Nellie. Ik hou jullie op de hoogte over het verloop van alles. Pretige nacht. Mzl

  4. Ja de digitale wereld brengt ons op plaatsen die we anders niet zouden zien…leuk toch.
    Heb nog een heel leuk filmpje staan en kom er maar niet toe om het te plaatsen met al die verjaardagen pffttt
    Maar goed komt ook wel weer…smakelijk en fijne avond

  5. Nu met familie krijg je dat vanzelf…dat zijn dagen dat we toch wel met vele bij elkaar zijn.
    En dat is dus gezellig haha
    En ja daar hoort wat versiering bij…en choc eitjes 😉
    Vast wel wat te vinden op tv…voor mij in ieder gevalgtst en spoorloos
    Mzl

Geef een reactie

