van harte Kobie

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

net als gister zet ik het wat vroeger
dus openen graag na de klok van 2400

ik hoop een zonnige zondag

ja voor U allen hoor

mij zelf maakt het niet uit

want ik slaap

maar vooral voor dit meiske

 photo opdewaardzwemmen-kopie-1-1.gif

opdat zij op haar verjaardag

heerlijk kan gaan zwemmen

aan het strand

zij zal wel zeggen Karel ouwe dwaas

dat zal vandaag niet gaan

want luitjes

 photo imageedit_9_9255088094.gif

zijn dit mooie plaatjes

of zijn dit mooie plaatjes

met dank aan

Nellie

dat ik heb er een paar blommen in gedaan

voor ieder een paar

in de serie plaatsen in de wereld

zijn we bij de T

 photo a7b6.jpg

wens U een fijne dag

groet

karel

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “van harte Kobie”

  1. Mogge Karel,
    Heel mooi blogje voor je jarige nicht(je) Kobie. Leuke foto’tjes ervoor, met mooie ppsjes erachter. beide heel goed voor een 🙂 :). Dan de “Texel – Waddeneiland” ook een mooie die daar goed bij past, omdat het niet zover van hun vandaan is, en ook zeker een 🙂 waard. Dan natuurlijk van harte gefeliciteerd met Kobie. Ook voor haar een 🙂 voor haar verjaardag. (wat ook de naam was van mijn overleden zus alweer zo’n 39 jaar geleden). Helaas kan ik niet bij je nichtjes op hun blogspot komen, daar deze zijn geblokkeerd, dus moet ik alleen voor Corry daarheen, maar het is niet anders.
    Je bent al aan het werk, en wens je een rustige vedere nacht, mak an maat. MZL.

  2. goede morgen Karel,
    Heb hier een pracht van presentaties gezien met aangename muziek er bij,
    was nog nooit op Texel, de plaatjes nodigen uit om er toch eens heen te gaan.
    Een dikke proficiat voor de jarige Kobie en nog heel wat gezonde jaartjes er bij.
    Hier is het zo’n mooi weer, als het zo blijft komen vandaag de fietsen weer van stal,
    Liefs Greetje

  3. Ha dat kunnen er nooit genoeg zijn…
    en visjes uit eigen beurs betalen tja je slaat ook iedere uitnodiging in de wind pffttt
    Misschien toch maar eens een hengeltje uitgooien 😉
    Dus hier was je wel…miste je op blogger hihi…mzl en slaap ze

  4. Dus je moet gaan vissen in je vrije dagen…hengeltje en emmertje mee op de fiets en genieten van de rust aan het water 😉
    Nu hier kwamen Daan en de mams even langs…tijdverdrijven…was weer gezellig en we zijn samen naar het speeltuintje gelopen en Daan vermaakt zich daar prima.
    Jij zo meteen weer weg…boemel ze

Geef een reactie

