ff voorstellen de blauwe kamer hihi

mogge blogmaatjes
en wie anders mijn blog bezoekt
U weet dat ik logétjes krijg en dus ff met de logeerkamer
druk was omdat het gebruikt werd als zeg maar
inloop kast hihi
laat mij U voorstellen aan de blauwe kamer
met in het 3de plaatje een mooie pps
in de serie plaatsen of plekken op de wereld
zijn we bij de Q aan gekomen
en ik heb daar geen plaats of plek pps van
maar wel een hele mooie wat dichterbij huis
geniet de dag
liefs
karel
Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “ff voorstellen de blauwe kamer hihi”

  1. Nu in de pps kennen ze het alfabet ook niet zo goed hihi
    Of ook niks kunnen vinden met de Q haha en van de H springen op de M…
    Maar de bovenste weer een mooie met de M van Marvan…prachtig…
    En je hebt hard gewerkt…nu ikke nog whahaha….trusten

  2. Dankbaar… een pracht pps van Marvan en hele mooie plaatjes gezien van o.a. Amsterdam, den Bosch en jaaaaaaa….zuid – Limburg, dankjewel, was echt leuk voor het slapen gaan Karel,
    liefs en een goede nachtrust toegewenst, Greetje

  3. Nu was een optie…net als jij in de koffer maja doe je ook niet grijnzzzz
    Wat ben je actief geweest in de vroege morgen…ja ik ook maar dan anders whahaha
    Werk ze…en dan een fijne lange avond hj

  4. Hoi Karel,
    Sorry dat ik even 1 (eigenlijk 2 daagjes) heb over moeten slaan, maar de pijn was zo hevig, dat ik het even niet meer aankon. Nu alleen bij jou en Nellie even wat reactie plaatsen, en de rest laat ik maar voor wat het is, en moeten maar wachten, helaas.

    2 hele mooie ppsjes en wel die van Marvin, maar ook die van vele plaatsen in Nederland. Ze zijn mij bekend, maar dat moet je eigenlijk wel weten, hihi
    Toch voor beide ppsjes een fijne 🙂 :).
    Trouwens die inloop kamer is heel wat groter dan die van mij, en ziet er op de laatste foto heel veel beter uit.!!!

    Hier even de informatie : Ik heb de dokter (assistent) gebeld voor zware pijnstillers, die aan het eind van de middag gebracht worden, en hopelijk dat het dan wat minder zal worden.?? Maandag : naar de Poli : Chirurgie , Dinsdag : Poli : Orthopedie en donderdag een afspaak met de huisdokter zelf,
    daar elk wondje gelijk een behoorlijke ontsteking word, wat naar mijn mening te weinig vitamine of ijzer moet zijn. Nee ik ga geen stuk treinrails opeten, want ik wil het niet op mijn geweten hebben dat het juist een stuk is waar jij regelmatig over moet, en dat die trein dan zal ontsporen.
    Maar iets zal er niet goed zijn, waar in zelf niets van aan kan maken, of te weinig binnen krijgt. Zoals je ziet de komende week erg druk met bezoeken, als het maar zijn waarde zal krijgen, en er iets GOEDS aan gedaan word.
    Zo, hier de informatie, zodat ik op je andere blog weer normaal kan schrijven.
    Pluk de dag maat, met wat je aan het doen bent. Mzl.

Geef een reactie

