wat is geluk – Praag is gelukkig een mooie plaats

mogge blogmaatjes
en wie anders mijn blog bezoekt

 

zo ik thuis van het werk
ff zitten en de mails en wat krabbels
heb alvast mijn zomerrooster in exel uitgewerkt
op de tijden na , als die er in staan weet ik weer
tot zeg eind oktober welke dagen ik vrij ben hihi
ergens hoop ik ook vrij op 6 mei
dan zou ik op SPL een blogmaatje van Canada
kunnen treffen zij woont een paar 100 km
boven Hilspring in Alberta alwaar ik familie heb
en twee maal was
geluk

 

 

in de serie plaatsen of plekken op de wereld
zijn we bij de P aan gekomen
en ik heb hier een prachtige van
Praag

geniet de dag
liefs
karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wat is geluk – Praag is gelukkig een mooie plaats”

  1. Praag staat al jaren op mijn verlanglijstje hihi…kan ik nu gaan strepen grijnzzz
    En de bovenste daar staan dingen in die we al lang weten…genieten van het moment…ieder moment en niet wachten tot tot tot
    Wel een mooie pps alleen de tekst vind ik een beetje hebberig overkomen. Ik wil nog dit en dat enz
    Maar je hebt weer een mooie keuze gemaakt…trusten

  2. Denk een keer een midweek praag…maja dat zeggen we al jaren en 1 x per jaar krijg ik manlief wel mee maar 2 x is een ander verhaal 😉
    Och wie weet een keer met iemand anders…zal ik co vragen hihi
    Dus jij je nieuwe pyama aan…dat zal lekker slapen…mzl

  3. Mogge Karel,
    Een mooi ppsje over geluk. Maar geschreven door iemand die het veel beter hebt. Als ik van mijn hedendaagsegeluk moet leven mogen ze me zo van deze aardkloot afhalen, en wel meteen. Als dit mijn geluk is, mogen ze het van mij houden. Maar laat ik verder niet klagen, heeft toch geen enkele zin.
    Ondanks alles een nooi ppsje, die ik nog niet had, en zal hem bewaren in de onderste lade van mijn archief. Toch wel een 🙂 waard. En Praag is ook een mooie, ben er één keer geweest, maar niet al dat mooi gezien. Ook is deze pps bekend voor mij, maar zeker ook een mooie 🙂 waard.
    Nog even een biertje drinken en dan eens wat vroeger naar bed, als ik tenminste niet op de stoel in slaap zal vallen.
    Wnes je een fijne dag, en mak an op SPL. Mzl

  4. tja….. Karel, wat is geluk????
    Je hebt echt niet zo veel nodig om gelukkig te zijn. Het is maar hoe je het bekijkt.
    Een hele mooie van Praag waar ik in het verleden enkele keren gezworven heb.
    Fijne zonnige dag toegewenst, liefs Greetje

  5. Ha zou een optie kunnen zijn toch?
    Weet ik zeker dat we elkaar kennen als we terug zijn…
    Nee we kunnen beter eens een ontmoeting plannen 😉
    Ko fo Co Ka en ikke zei de gek whahahaha
    Mzl

  6. Twee weekenden logeerde ik ooit in het centrum van Praag. De prachtige brug en mooie pleinen hebben veel indruk op mij gemaakt. Graag ga ik nog eens terug.

    Vriendelijke groet,

  7. Aha iemand gevonden…;)
    Rob wil nog eens whahaha
    Nu we hadden het over de Hooydonkse watermolen
    Zei hem dat om naar A’dam te gaan en daar een molen kijken me wat te ver was hihi
    Vandaar…en hij is een brabander

Geef een reactie

