voor de storm van ’53 zijn geen spreuken

mogge blogmaatjes
en wie anders mijn blog bezoekt
 ik vandaag weer naar het werk na een best lekker lang weekend
al liep ik gister aardig te piepen
erg genoeg om een wandeling ik te korten

hoe kom ik zo bij deze titel
nu dat komt zo
een pps vol van mooie spreuken
en een over de vreselijke storm op mijn 3de verjaardag
ik denk dat U na het zien van beide zegt
goed gedaan jochie
en ik weet dat het dinsdag is
🙂

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Spreuken%20%20Bond%20Zonder%20Naam.pps
ff op alleen lezen klikken

in de serie plaatsen of plekken op de wereld
zijn we bij de O aan gekomen
ik had meerdere van Oostende
maar deze is in mijn ogen heel bijzonder
ik hoop in de Uwe ook

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Oostende%20Oender%20woater%2001%20Feb%201953.pps

geniet de dag
liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “voor de storm van ’53 zijn geen spreuken”

  1. Je hebt een paar juweeltjes al is de onderste van een ramp…toch heel mooi om te kijken.
    En ja die spreuken zijn altijd leuk om te lezen…en met prachtig vogelgeluid en natuurplaten…wat willen we nog meer…trusten

  2. ha die Karel,
    van de eerste voorstelling heb ik genoten van pracht natuurbeelden en spreuken .
    Hoop nooit zulke wateroverlast mee te maken zoals in de pps van Oostende te zien was,
    erg triest. Het zal je maar gebeuren……
    Kom vandaag je werkdag goed door met lieve groetjes van mij,
    Greetje

  3. Genoten van de ppsjes maar in de 1ste voorstelling heeft men wel wat overdreven met de kleuren te versterken.en zo wordt het natuurlijk veel te hevig van kleur maar de samenstelling en de effecten waren goed.
    Goede nacht.

  4. Have a few days off as well … is hard to switch back from night shifts to days … almost midnight here, but I’m wide awake … will go to Europe in May 06 … stopping over in Amsterdam May 07 … still hoping to see you at Schiphol just for a few minutes at least … just enough to say “Hi” 🙂 Love, cat.

  5. Zie je wel even de tijden aan elkaar knopen hihi
    Ja dat zijn geschiedenis ppsjes en heel interressant !

    Ja en dan de dieren hebt vreemde snuiters…tussen de zogenaamde dierenliefhebbers.
    Waar ik me ook aan erger is dat de kinderen een hond of dier krijgen en als het een last word dan moeten ze maar weer verdwijnen…geen goed voorbeeld geef je dan.
    Hier was het kiezen voor een huisdier “is het verzorgen tot aan de dood…”
    En daar was ik heel streng in…

    Zo opvoedlesje whahaha…mzl

  6. Hoi Karel.
    wat laat maar ben er toch. 2 mooie ppsjes, en de bovenste (die ik wel onder een andere naam hebt staan (Wolken – water – bergen) zelfs in 3 versies), blijft toch mooi om weer eens te zijn. En zeker een prachtige 🙂 waard.!!!
    De andere is een goede herinnering aan 1953, jou verjaardag en later werd het van mijn oudste zoon ook zijn verjaardag. Als jij 65 word (pensioen leeftijd, dan word hij Abraham, zal er alleen niet bij zijn. Maar zoals je zelf ook wel weet was het niet alleen Oostende, maar ook Zeeland, en de Zuid hollendse eilenden tot aan de biesbosch, en delen van brabent. Dus een groot gebied. Voor het plaatsen van deze niet zo mooie (voor die tijd) herinnering natuurlijk ook een flinke 🙂 waard.
    Ga zo na nellie haar reactie nog even liggen, daar ik weer genoeg gedaan hebt. Ik wens je een fijne avond en morgen fit op, en werken joh. mzl

  7. Off. topic: bij het ene blog is het makkelijker reageren dan bij het andere blog.
    Voor de meeste providers heb ik nu een account aangemaakt.
    Telkens inloggen, bevestigen en weer herhalen.
    Het leven van een blogger is soms stormachtig en soms makkelijker.
    Het lezen en reageren bij vaste blogvrienden blijft voor mij belangrijk. Als ik de tijd vrij kan maken dan doe ik dat.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

