kruidje roe me wel

mogge blogmaatjes
en wie anders mijn blog bezoekt
deed ik dit maken tot vandaag met frontpage
nu eens met de editor hier
hoe was Uw weekend
ik had zaterdag een HH dag met wat boodschapjes
en thuis vier wassen gedraaid
en de logeerkamer weer als zo te gebruiken hihi
ja het leek meer op een loop in kast
de zondag zou ik nog ff m’n tuintje in te wandelen
maar het weer lokte niet echt
vandaag misschien wel
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Kruidje%20roer%20me%20wel%20XXX.ppsx
in de serie plaatsen of plekken op de wereld
zijn we bij de N aan gekomen
ik had meerdere van New York
maar vind dit de mooiste
ik hoop U ook
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/New%20York%202.pps
geniet de dag
liefs
karel
Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “kruidje roe me wel”

  1. Ha daar meen je helemaal niks van…je vraagt iedere keer wandel of fiets je mee?
    Grijnzzzzzzzzzzz En weet je dan heb je minder last van je nekspieren πŸ˜‰
    Slaap ze

  2. Zie je wel je meent er dus niks van…en digitaal fietsen whahaha
    Zie jij echt het verschil niet tussen de 2 blogjes?
    Nu je opent ze beide en kijk om en om whahaha…toch nog nek pijn dan….mzl

  3. Mogge Karel,
    Jij niet gewandeld in je tuintje.?? Hoe kom je dan aan die mooie kruiden.?? toch wel uit je tuintje denk ik. Maar het is een hele mooie pps, en ook een nieuwe voor me. Zeer zeker een dikke πŸ™‚ waard hoor. En ook niet naar New York geweest.? krijg jij geen gratis reisje van je baas.? Maar wel een ouwe zowel voor mij bekend als oude foto’s blijft altijd mooi en dus ook goed voor een πŸ™‚ .
    Wens ne verder een fijne dag.
    pluk hem, en hopelijk word hij nog mooi ook.??

    P.S. wie had er gezegt dat Nellie het minder op de p.c. zou doen.? Ze heeft er wat op gevonden. Het is PER DAG. dus geen blogjes om de 3 dagen op beide sites, maar een blogje de ene dag op de enen site en de volgende dag een blogje op de andere. Ze hebben me leren rekenen. ik kom nu op de 6 dagen 6 blogjes, en voorheen elke 3 dagen 2 blogjes zijn er 4 in de 6 dagen. Ik dacht dat 6 meer was dan 4.???? hihiihihihi

  4. die oude foto’s zijn indrukwekkend.
    ik duizelde bij het zien van sommige.
    met hoogtevrees moest je daar niet afkomen.
    nu ook niet waarschijnlijk.
    Ook al ben ik niet 100 % genezen, ik ga weer werken.
    anders zit ik hier toch maar te suffen.
    groetjes en fijne dag Karel !

  5. goede morgen Karel,
    een verrassende voorstelling van al die kruiden met tekst, had ik nog nooit gezien.
    Prachtig, die mooie oude foto’s van New York, zeer de moeite waard,
    kortom een zeer geslaagd blogje.
    Lieve groetjes en een fijne dag voor jou, Greetje

  6. Nu het gaat snel op fb…dus ze verdwijnen zo weer whahaha
    Nee nu ben ik tevreden, dus deze mag even blijven staan…
    De keuze uit 3 was genoeg hj
    Ook hier smakelijk

  7. Nu vond 1 reactie op zoveel foto’s ook maar magertjes πŸ˜‰
    Ja word tijd dat ze die plek groter maken…komt er weer een bij en ja die moet ook weer een plekkie grijnzzzzzzz
    Eet ze met smaakjes

Geef een reactie

